Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 olka-akseli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Arnes
    Newbiemmer
    • Aug 2019
    • 7
    • Ylöjärvi

    e39 olka-akseli

    Kyseessä 520 bensa 150heppainen vm1997. Abs-anturin kanssa ongelmaa vänkärin etupyörässä, joku oli katkaissut anturin pultit joten abs-anturia ei saa kunnolla paikalleen, ajattelin jos vaihtaisi koko olka-akselin hilppeineen, käytettyjä näkyisi olevan tarjolla jonkin verran, mutta kysymys kuuluukin onko tuo olka-akseli sama myös uudemmissa ja eri tehoisissa autoissa, noin vanhaa samanlaista purkuautoo en ole löytänyt.
  • Wespa
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2016
    • 1838
    • Karjaa

    #2
    Mikäli nyt oikein tulkitsin Realoem:ää niin pitäisi kaikissa kutoskoneisissa olla sama.
    E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
    Porsche 944 -86 (DE)
    Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)

    Comment

    • jr66
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2006
      • 16457
      • Asikkala

      #3
      Originally posted by Wespa View Post
      Mikäli nyt oikein tulkitsin Realoem:ää niin pitäisi kaikissa kutoskoneisissa olla sama.
      Sama osa 530i asti, 535-M5 eri.

      Comment

      • Arnes
        Newbiemmer
        • Aug 2019
        • 7
        • Ylöjärvi

        #4
        Hei! Kiitos vastauksista, senverran vielä kysyisin, että onko dieselautoissa myös sama osa?

        Comment

        • aae30
          BTCF Member
          • May 2010
          • 2712
          • .fi

          #5
          Originally posted by Arnes View Post
          Hei! Kiitos vastauksista, senverran vielä kysyisin, että onko dieselautoissa myös sama osa?
          kyllä vain. alla olevasta linkistä kun avaat kohdan "+ E39", näet mallit joista löytyy. Esimerkkinä tuli vasen, mutta samat vastaavuudet mallien suhteen.
          Sorry I'm Not Sorry
          E34 540iA 93 sedan
          E34 540iA 93 sedan
          E39 530iA 00 touring

          Comment

          • Arnes
            Newbiemmer
            • Aug 2019
            • 7
            • Ylöjärvi

            #6
            Nonii, ongelmat vaan jatkuu, kiitokset vielä aiemmille asiantuntijoille. Nyt saatu romikselta käytetty olka-akseli ja vanha purettu, ongelmaksi tuli kuitenkin että olkavarren puslat jäivät tukivarsiin kiinni, ja uudessa olka-akselissa ei olllut kuin takimmaisen tukivarren pusla paikoillaan, eli tukivarret noiden puslien kanssa mahdottomat saada paikalleen, onko jotain keinoa tiedossa miten nuo puslat sais irti tukivarsista?. Ja vaikka ostais uudet tukivarretkin niin uudet puslat kumminkin tarvittaisiin jos noi vanhat ei irtoo, onko niitä jossain saamaksissa?

            Comment

            • Wildchild
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2016
              • 262
              • Päijät-Häme

              #7
              Tarkoitat ilmeisesti niitä pallonivelen tapin ympärille tulevia metalliholkkeja? Lämmöllä ja voimalla ne saa irti.
              Bmw 525iA -02

              Comment

              • aae30
                BTCF Member
                • May 2010
                • 2712
                • .fi

                #8
                ja sopivalla ulospainajalla ne jää kyllä irroittaessa sinne olka-akseliin.
                en nyt väitä, että juuri tämä motonetissä myytävä kalu josta esimerkkikuva on toimisi hyvin, mutta vastaavalla ei niiden holkkien kanssa ongelmia ole ollut:
                Sorry I'm Not Sorry
                E34 540iA 93 sedan
                E34 540iA 93 sedan
                E39 530iA 00 touring

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎