Eli ongelma seuraavanlainen starttaa ja lähtee hädintuskin käyntiin käy todella vaivalloisesti tyhjäkäyntiä hetken ja sammuu. Kaasun painaminen ei juuri vaikuta muuten kuin että bensa rupeaa haisemaan. uudelleen startatessa ei edes lupaa.. antaa vikakoodin tyhjäköyntiventtiililke joka on puhdistettu ja liikkuu kohtuu herkästiå
Announcement
Collapse
No announcement yet.
523 -96 ei pysy käynnissä
Collapse
X
-
Onko koodit luettu jollain BMW-spesifillä laitteella vai ihan yleismallisella lukijalla? Liikkeelle voisi lähteä vaikka bensapaineiden mittauksesta, siellä voi olla esim. bensapumppu ihan lopussa, polttoainesuodatin ja/tai katti tukossa tms.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
-
-
Tuossapa nuo olis ja inpalla luettu edellinen omistaja on vaihtanut nokka-akselin asentotunnistimen mutta vaatiiko oem tunnistimen
Date: 06/13/24 10:56:42 ECU: MS410DS3
JobStatus: OKAY Variant: MS410DS3 -------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory ! ------------------------------------------------------------- 65 Nockenwellen
- Geber Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 192.00 1/min Motorbetriebszustand 2.00 1 Motortemperatur 17.74 Grad C Batteriespannung 10.81 Volt Abgasrelevanter Fehler Abgasrelevanter Fehler Fehler nach Entprellung abgespeichert Fehler momentan vorhanden statischer Fehler
Comment
-
-
Kai ne monesti hyvälaatuisella tarvikkeellakin voi toimia, mutta toki orkkis on aina varmin, eipähän ainakaan siitä sitten jää kiinni. Tuosta kyllä pistää heti silmään tuo akkujännite reilusti alle 11V.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostKai ne monesti hyvälaatuisella tarvikkeellakin voi toimia, mutta toki orkkis on aina varmin, eipähän ainakaan siitä sitten jää kiinni. Tuosta kyllä pistää heti silmään tuo akkujännite reilusti alle 11V.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Nämä kaikki on tehty tähän mennessä
-bensanpaine virrat päällä 3bar startatessa noin 3.5bar
-akku uusittu
-maadoituksia lisätty ecu ja moottori
- kampiakselin asentotunnistin vaihdettu
-nokka-akselin asentotunistin vaihdettu
-tyhjäkäynti venttiili putsattu
-tulpat katottu
Tovin kun seisoo niin käy hetken sitten saa sahata todella pitkään ja taas käy hetken tosi raskaasti kiekat ei nouse yli 2000 vaikka kuinka polkee kaasua tai on polkematta.
Comment
-
Comment