Originally posted by ritariässä
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 535i
Collapse
X
-
Originally posted by aatran View PostOli paljon kylmä juotoksia ollut moottori ohjauksessa ku käytin raahessa elehuollossaE39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View Post
Outoa, en ole kuullut että näissä Motronic 5.2 olisi tällaista vikaa yleisesti. Mutta fiksaa ehdottomasti läppärille INPA sopivalla kaapelilla niin on elämä m62:n kanssa vähän helpompaa.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Nonii nyt on koodia luettua ja monee kertaa ja vaihdettu nokka akseli asentotunnistimet ja kampi akselein anturi ensimmäisellä kerralla ku koodit luettiin nii nokka anturista tuli koodia no sitä ei enää tuu mutta ei kyllä auto pelaa kiertää edellee vaan 2000-3000rpm ja paukkuu ja enää tulee vaan koodit 125 ja 140
Comment
-
-
Eli ilmeisesti 125 Radiator Outlet Temperature Sensor ja 140 Map Cooling Thermostat Activation? Ei kyllä äkkiseltään pitäisi kummankaan aiheuttaa misfirejä ellei ole vesi ja hapettuma noussut sähkötermarin piuhoja pitkin ecun kampaan.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
-
😀 2
Comment
-
-
Originally posted by aatran View PostEikai se auta ku napata putket irti enne katteja ja kokeilla mitä se sitten sanoo ku enää ei eed moottori vika valo syty kun rupiaa Pakkuu ja rötää ku vaihto ne noka anturit että kai seo nyt joku ihan mekaaninen vika ku ei mitää vikakoodia tulee39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by aatran View PostOn tehty Jakopääremppa ja kaikki kasattu momentti avaimen ja lukitteen kanssa että epäilen Että ois pyörähtänyt mutta se varmaa sitte seuraavaksi tutkintaan jos ei kateista löydy ongelmaa
Ja ennen kuin alat venakoppia repimään irti, onko autossa millainen ilmamassamittari. Onko originaalilaatiinen, eikä jokin kiinantarvike. Muistelen, että tuo ei välttämättä jätä vikakoodeja, jos on siis rikki tai jokin tarvikeosa, mikä ei toimi. Näennäisesti toimii oikein, vaikka antaa ulos puutaheinää.
Mikä vikavalo siellä tarkkaan ottaen palaa?
Muistelen, että m62 käy myös, jos ottaa Imm- johdon irti ( ei käydessä tai virrat päällä). Toki luistoneston valo palaa koko ajan ja taitaa käydä jossain nilkutusmoodissa. Auttaa ehkä haarukoimaan vikaa.
Ja onko luistonestoon tehty joitain virityksiä? Jos keltainen valo vilkkuu, hyvinkin tuolle akselille vika haarukoituu.
Ja alkoiko yllättäen vai jonkin toimenpiteen jälkeen. Oliko muita oireita.
Mutta nuo katit siellä varmaan on, ei ole ensimmäinen.Last edited by jaskap; 25-06-2024, 11:39.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Ilmamassa on mielestäni iha alkuperäinen ja tällä hetkellä ei pala mitää vikavaloja ei mitää vikakoodia ole muutaku jostain termostaatista ja nesteen lämpötila anturista. Alkoi sillaai että isolla vaihteella kiihyttäessä tuntu semmone nypyttyd ettei oikee kiihu ja sitte se pahemi koko aja ettei oikee enää millää vaihteella kiihtyny ja nyt sitte ei paljo ajeta yhtään mihinkään ku vaa nytkii ja paukkuu
Comment
-
-
Originally posted by aatran View PostIlmamassa on mielestäni iha alkuperäinen ja tällä hetkellä ei pala mitää vikavaloja ei mitää vikakoodia ole muutaku jostain termostaatista ja nesteen lämpötila anturista. Alkoi sillaai että isolla vaihteella kiihyttäessä tuntu semmone nypyttyd ettei oikee kiihu ja sitte se pahemi koko aja ettei oikee enää millää vaihteella kiihtyny ja nyt sitte ei paljo ajeta yhtään mihinkään ku vaa nytkii ja paukkuue39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
olikos näissä jo neljä kattia? pakosarjoissa ekat, ja putkissa vielä toiset?
tarpeeks ku polkee, ni tämmösest m62tu:st saa niitä kattien kennojen paloja ihan takapuskurille asti pakoputkesta ulos. t.kokemusasiantuntijaSorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
Comment