Ja missäs lämmöissä pitäis imuilman olla? Anturi näyttää 60C, kuulostaa aika lämpimältä näille keleille? Käytin kuitenkin irti ja putsasin, oli kyllä todella paskanen
E39 530i jäähdytys mysteeri
Collapse
X
-
Vaikuttaa isolta, oliko tuo idlenä vai tasaisessa maantieajossa? Moottorin lämpö ja tuo IAT ovat mukana seossäädön laskennassa. Voin katsoa mitä oma kiesi näyttää näillä keleillä, veikkaan n. 35°C.Originally posted by JontU View PostJa missäs lämmöissä pitäis imuilman olla? Anturi näyttää 60C, kuulostaa aika lämpimältä näille keleille? Käytin kuitenkin irti ja putsasin, oli kyllä todella paskanen
Comment
-
Nyt vaihdettu IAT+tehty SAP delete, vieläkin sama vika ja stft n. 14-15% välillä!!Originally posted by azlakki View PostIAT livedataa kauppareissulta, ulkoilma +15°C
- kaupunkipyöritystä 40°C
- tasainen 90 km/h matkanopeus 36°C, lyhyt kiihdytys pudotti heti 25°C, hieman pidempi kiihdytys 20°C ja näiden jälkeen palasi nopeasti 36°C
- 5 min tyhjäkäyntiä 45°C
Nyt alkaa kyllä jo menemään jo mystiseksi, mikä helvetti tässä voi enää olla?!!
Comment
-
Paljonko LTFT:t, entä STFT tyhjäkäynnillä ja miten käyttäytyy jos polkaset kerran kunnolla idlenä. MIL-valo syttyy silloin kun monitorointi havaitsee riittävän monen ajosyklin aikana raja-arvon ylityksen, joten sen syttyminen vaihtelee.Originally posted by JontU View PostPäivitystä.
STFT ok matalilla kierroksilla. Puolikaasulla nousee tuonne 15% esim kiihdyttäessä paikaltaan.
Ideoita mistä etsimään vielä vikaa?
Nyt sytyttää moottorin vikavalon harvoin, ehkä kerran viikossa.
Comment
Comment