Innostuin katsomaan virhekoodeja vaikkei auto ole mitään hälytellytkään (
), niin huomasin, että "123 Map Cooling Thermostat Control" koodi on tullut usein ja tulee koodien nollaamisenkin jälkeen? Jäähdytysnesteen lämmöt on kyllä ollut OK ja auto toiminut moitteetta. Kannataako tälle tehdä jotain (ja jos, niin pitääkö vaihtaa termostaatti vai joku sensori?) vai kannattaako unohtaa vaan, kun auto kuitenkin toimii ja vikavaloja ei ole tullut?
2000 520i 123 virhekoodi (termostaati?)
Collapse
X
-
Moottorissasasi on todennäköisesti sähkölämmitteinen vahapatruuna termostaatissa josta tuo koodi todennäköisesti tuleeE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
-
Joo auto pelaa kyllä vaikka se olis rikki. Toimiessaan ecu avaa termarin jo silloin kun lyöt kaasun pohjaan eli ennakoi tulevaa lämpökuormaaE34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
Jos on myös 2000 puolella rekisteröity, niin no problem kun ei vielä katsota obd:ta leimalla, jos 2001 puolella rekisteröity niin näkyy obd testissä ja hylätty paperiin.EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
Katsastuksen obd testissä pitäs näkyä vain vikakoodit jotka sytyttää moottorin vikavalon (päästöihin vaikuttavat). Tuo termarin vikakoodi ei oo semmonen.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
Niinhän sitä luulisi, mutta tästä on äiskällä kokemusta e83 m54 koneisen kanssa kahden katsastushylsyn verran, ja moottorin vikavalo ei palanut.Originally posted by Pazi88 View PostKatsastuksen obd testissä pitäs näkyä vain vikakoodit jotka sytyttää moottorin vikavalon (päästöihin vaikuttavat). Tuo termarin vikakoodi ei oo semmonen.EX: Ford mondeo -96
"isiliisinki" | BMW E39 523iA toukka -98 "äitiliisinki" R.I.P| Mazda 626 LX 2.0 -86 R.I.P| BMW E36 318i -91 "ei vähäpäästöinen" | E39 525iA toukka -03
NYT: E61 530xd -08 käyttis
Ista+,ista-p, Inpa, Winkfp, NCS-Expert, Esys ja icom löytyy vikakoodien lukemiseen, nollaamiseen, pieniin koodausjuttuihin, ohjainlaitteiden päivittelyihin ja muuhun ihmettelyyn.
Comment
-
E60 M54:lla on kyllä menny joka kerta läpi OBD testistä vaikka tuo termarin vikakoodi on siellä.Originally posted by JiiVee92 View Post
Niinhän sitä luulisi, mutta tästä on äiskällä kokemusta e83 m54 koneisen kanssa kahden katsastushylsyn verran, ja moottorin vikavalo ei palanut.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
Comment