Jos valo ei pala ennen paljon vaihtoa ei tuota johtoa tarvitse uusia ymmärsinkö oikein?
Ja jos palaa eikö tuon voi kiertää kytkemällä johdot suoraan toisiinsa?
Ei tarvi pakosti uusia, mutta ne on sen verran hauraita, että voi irrottaessa murentua käsiin.
Voi, jos haluaa puljata.
E39 530dA -02 M-Sport E53 X5 3.0dA -06 Sport * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia. Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Onkos nuo kulutusvaroittimet muuten pakolliset? Ilmeisesti jos sellaiset autosta löytyy niiden tulisi toimia mutta katsastuksessa toki vaikea todeta onko siellä johdot räpelletty patenttiin.
Onkos nuo kulutusvaroittimet muuten pakolliset? Ilmeisesti jos sellaiset autosta löytyy niiden tulisi toimia mutta katsastuksessa toki vaikea todeta onko siellä johdot räpelletty patenttiin.
Jarrupalavalo saa palaa katsastuksessa. Nehän tarkistetaan testerissä ne jarrut...
avain oli juurikin I kohdassa, koitin tosin II kohtaa, yllättäen tuloksetta.
Tässähän alkaa hermot menemään tuon kanssa. Huomenna se valo sammuu, tavalla tai toisella.
Clavurion: Joo, pitää mittailla y-mittarilla ennenkun teen radikaalin tempun
=)
noniin se huominen tuli ja meni... valot sammui mutta unohdin tänne vastailla.
Joo, elikkä mulla oli uuden anturin liitin rikki, älkää kysykö miksi! en tiedä.
Anyway siinä mittailin aikani y-mittarilla ja totesin, että liittimet napsnaps pois ja piuhat kolvin kanssa yhteen ja kutistesukkaa päälle. Näin anturi alkoi toimimaan ( juu ja ylläri, että se oli takarenkaan anturi... )
Peltone: Muuten hyvä vinkki mutta ainakin tämä 2002 e39 vaati nimenomaan virta-avaimen kohtaan II! Siinä kun laskeskelin kohti kolmeakymmentä niin jossain välissä valo sammahti eikä enää ole ilmaantunut, joten eiköhän nuot anturit ny toimi.
Comment