Eli onko asia näin, että jostain vuodesta ylöspäin on kaikki tarvittava lukuunottamatta nappeja ja johtosarjaa?! Oma autoni on -96:nen ja siinä näyttäisi olevan kaikki samat härvelit/vaijerit jne. kaasuläpn yhteydessä kun kaverin 97:ssa jossa on vakkari...? :think
Siis 9/98-uudempiin tulee M52TU tekniikan myötä mm.täysin sähköinen vakkarisysteemi, kun tätä vanhemmissa se on perinteinen mekaaninen vaijerivetoinen.
Siis 9/98-uudempiin tulee M52TU tekniikan myötä mm.täysin sähköinen vakkarisysteemi, kun tätä vanhemmissa se on perinteinen mekaaninen vaijerivetoinen.
Näin väittäisin, koska kaasuläpälle ei mene kuin yksi vaijeri.
Sehän on varmaankin paljon nopeampi ja tarkempi reagoimaan kuin vaijerivetoinen. Mikä vaijeri sinne menee? Missä mallissa kaasupoljin muuttuu sähköiseksi?
Sehän on varmaankin paljon nopeampi ja tarkempi reagoimaan kuin vaijerivetoinen. Mikä vaijeri sinne menee? Missä mallissa kaasupoljin muuttuu sähköiseksi?
Ihan polkimelta tuleva kaasuvaijeri sinne menee. Muuttuisiko M54:n myötä sähköiseksi, en tiedä?
Reagoinnista paha mennä sanomaan, kun ei ole tullut vaijeri ACS:ää koskaan testattua.
Sehän on varmaankin paljon nopeampi ja tarkempi reagoimaan kuin vaijerivetoinen. Mikä vaijeri sinne menee? Missä mallissa kaasupoljin muuttuu sähköiseksi?
Kaasupoljin muuttuu Facelift:in ja m52TU moottorin mallimerkinnän muuttumisen M54:ksi myötä sähköiseksi. Samalla kaikki konehuoneessa muuttuu raitisilmasuodattimia lukuunottamatta.
Tuossa m52TU/m54 konehuone jossa mekaanisen vakkarin+asc:n palikoita ei enään ole:
Comment