Originally posted by Matula
View Post
E39:n vakkarin jälkiasennus?
Collapse
X
-
-
Siis 9/98-uudempiin tulee M52TU tekniikan myötä mm.täysin sähköinen vakkarisysteemi, kun tätä vanhemmissa se on perinteinen mekaaninen vaijerivetoinen.Originally posted by jones69 View PostEli onko asia näin, että jostain vuodesta ylöspäin on kaikki tarvittava lukuunottamatta nappeja ja johtosarjaa?! Oma autoni on -96:nen ja siinä näyttäisi olevan kaikki samat härvelit/vaijerit jne. kaasuläpn yhteydessä kun kaverin 97:ssa jossa on vakkari...? :think
Comment
-
-
ASC iskaritolpassa, kuvassa ei näy cruisea, mutta pitäisi olla kuva hiukan laajemmalta alueelta.Originally posted by jones69 View PostTälläistä siellä on...

Cruise kuvassa oikealla ilmanputsarin vieressä.Last edited by Bmw Master; 30-03-2009, 12:27.
Comment
-
-
-
Ihan polkimelta tuleva kaasuvaijeri sinne menee. Muuttuisiko M54:n myötä sähköiseksi, en tiedä?Originally posted by Bmw Master View PostSehän on varmaankin paljon nopeampi ja tarkempi reagoimaan kuin vaijerivetoinen. Mikä vaijeri sinne menee? Missä mallissa kaasupoljin muuttuu sähköiseksi?
Reagoinnista paha mennä sanomaan, kun ei ole tullut vaijeri ACS:ää koskaan testattua.
Comment
-
Kaasupoljin muuttuu Facelift:in ja m52TU moottorin mallimerkinnän muuttumisen M54:ksi myötä sähköiseksi. Samalla kaikki konehuoneessa muuttuu raitisilmasuodattimia lukuunottamatta.Originally posted by Bmw Master View PostSehän on varmaankin paljon nopeampi ja tarkempi reagoimaan kuin vaijerivetoinen. Mikä vaijeri sinne menee? Missä mallissa kaasupoljin muuttuu sähköiseksi?
Tuossa m52TU/m54 konehuone jossa mekaanisen vakkarin+asc:n palikoita ei enään ole:
Comment
Comment