Jeps, jarrupoljin on kuin hitsattu eli jossain vettä joka on päässyt jäätymään. Katselin jo searchilla ja vastaavia ongelmia muillakin näköjään ollut. Jarrunesteet vaihdettu kesällä Laakkosella, joten ne on varmasti ok.
Mutta koska automaatista ei aikaisempaa kokemusta niin kysyisin että voiko tomaatti pitää tyhjäkäynnillä huoletta vaihdekepin ollessa P-asennossa. Se ei nimittäin sieltä liiku mihinkään, kun ei toimi se jarrupoljin. Ajatuksena olisi käyttää sitä tyhjäkaynnillä ja toivoa että jäässä oleva mesta aukenis. Eli jarrutehostajassa varmaan vettä. V***n talvi
![Evil](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_evil.gif)
Edit:
Nyt on autoa käytetty tyhjäkäynnillä lämpimäks ja jarrupoljin alkoi liikkumaan sen verran, että vaihteenvalitsin liikkuu. Tosin heti ku on pykälä silmässä niin auto alkaa tietenkin liikkua, mutta jarruja kun ei ole niin peruutin melkein takana olevan auton nokkaan. Huh, se tästä olis enää puuttunutkin
Eli jäässä ovat jarrut eikä tässä muu auta kuin odotella plussa kelejä ja sit ajaa se jonnekin korjaamoon.
Mutta koska automaatista ei aikaisempaa kokemusta niin kysyisin että voiko tomaatti pitää tyhjäkäynnillä huoletta vaihdekepin ollessa P-asennossa. Se ei nimittäin sieltä liiku mihinkään, kun ei toimi se jarrupoljin. Ajatuksena olisi käyttää sitä tyhjäkaynnillä ja toivoa että jäässä oleva mesta aukenis. Eli jarrutehostajassa varmaan vettä. V***n talvi
![Evil](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_evil.gif)
![Evil](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_evil.gif)
Edit:
Nyt on autoa käytetty tyhjäkäynnillä lämpimäks ja jarrupoljin alkoi liikkumaan sen verran, että vaihteenvalitsin liikkuu. Tosin heti ku on pykälä silmässä niin auto alkaa tietenkin liikkua, mutta jarruja kun ei ole niin peruutin melkein takana olevan auton nokkaan. Huh, se tästä olis enää puuttunutkin
Eli jäässä ovat jarrut eikä tässä muu auta kuin odotella plussa kelejä ja sit ajaa se jonnekin korjaamoon.
Comment