elikkä mittaristossa palaa koko ajan D-valo oli vaihteenvalitsin missä asennossa tahansa. Onko sulake vika vai itse laatikko pa...na?
E39 523iA -96 automaattilaatikko ongelma
Collapse
X
-
Tämä tuli siinä yhteydessä kun nollasin huoltovaloa. Avaimesta kun kääntää niin mitään ei tapahdu. Akun jännite on 12,07V. Olisiko samalla toi virtalukon pohja mennyt rikki, vai estääkö ajonesto ton käynnistyksen? Kaikki valot kyllä toimii (mittaristo+ajovalot).Originally posted by arppa523 View Postelikkä mittaristossa palaa koko ajan D-valo oli vaihteenvalitsin missä asennossa tahansa. Onko sulake vika vai itse laatikko pa...na?Last edited by arppa523; 12-01-2009, 05:32.
-
Aloitapa sillä, että otat akun plusnavan muutamaksi tunniksi irti! Jos ei auta niin pohditaan ongelmaa lisää...
nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
Käynnistymättömyys liittynee siihen että auto tosiaan luulee vaihteen olevan päällä kuten näyttääkin siellä näytössä...Originally posted by arppa523 View PostTämä tuli siinä yhteydessä kun nollasin huoltovaloa. Avaimesta kun kääntää niin mitään ei tapahdu. Akun jännite on 12,07V. Olisiko samalla toi virtalukon pohja mennyt rikki, vai estääkö ajonesto ton käynnistyksen? Kaikki valot kyllä toimii (mittaristo+ajovalot).Ex: 523iA '97, 520iA '89
/// "24 tölkkiä keississä, 24 tuntia vuorokaudessa. Yhteensattumako?"
Comment
-
vaihteen ilmaisin
vuoden -92 E32:sessa tuollainen vika johtui vaihteenilmaisimesta joka sijaitsi vaihdekepin juuressa. Sen kuparipintojen putsaus auttoi.
Tosiaan, merkkihuollossa analyysi oli että laatikko vaihtoon kun vian myötä ei menneet kaikki vaihteet päälle.
Comment
-
Ei auttanut akun kaapelin irti pitäminen (3tuntia).Olisiko toi ajonesto mennyt päälle? Ja niitä kupariliuskoja en löytänyt.Originally posted by arppa523 View PostTämä tuli siinä yhteydessä kun nollasin huoltovaloa. Avaimesta kun kääntää niin mitään ei tapahdu. Akun jännite on 12,07V. Olisiko samalla toi virtalukon pohja mennyt rikki, vai estääkö ajonesto ton käynnistyksen? Kaikki valot kyllä toimii (mittaristo+ajovalot).
Comment
-
-
-
Aivan oikein oli sit väärät navat ilmeisesti yhdistettynä. Mutta vika on nyt sitten selvitetty ja korjattu. Oli mennyt ainoastaan suleke nro:15, liittyy tohon diaknostiikkapistokkeeseen. Ei myös tonne vaihteiston anturille tullut sähöjä. Kiitokset teille kaikille ja eritoten tolle korjaamokaverille joka hinautti auton ja otti vikakoodit ja korjas vian.Originally posted by bmw e34 View Postjos johdon pätkällä siitä 20-napaisesta konehuoneen töpselistä nollasit, on edellä mainittu aika todennäköinen seuraus toimenpiteestä.
Comment
Comment