Tälläinen kysymys eli ihkan haluaisin vaihtaa, mutta sopiiko tämä osa omaani, osa nro on 64.11-6927898 valmistettu 03/04, tässä kuitenkin on teksti: do not mount in cars with latent-heat storage systems. Tarkoittaakos tämä nyt juuri webastoa? vai jotain jälkiasennettua lisä lämmitintä? ETK antaa omaan autoon seuraavan osa numeron 64.11-6923883 oma vehje on 09/01.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 DAT ihkan sopivuus?
Collapse
X
-
Kyllä pitäisi käydä jos ei sulla ole tuota "tuikitärkeää" lämmöntalteenotto systeemiä.
Miksi vaihdat?BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by Rahu View PostKyllä pitäisi käydä jos ei sulla ole tuota "tuikitärkeää" lämmöntalteenotto systeemiä.
Miksi vaihdat?
Comment
-
-
Originally posted by Rale View PostOK Hyvä tietää. Jotain omituisuutta tuossa alkuperäisessä on. Lämmönsäädöt ei pysy asetuksissa ja napit jää välillä "pohjaan" Katsotaan jos tämäkin pitää sitten koodata uusiksiBMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Hieman offtopic mutta kysymys Rahulle: E38:ssa vaihtuu webaston ohjaus analogisesta väyläohjaukseen tässä jossain 98? paikkeilla. Analogisella ohjausellahan ihkassa on 3pinnin liitin mistä ohjaus lähtee ykkös pinnistä ja puhaltimen ohjaus tulee 3 pinniin. Väyläohjatussa webasto kytketkään väylästään suoraan hanskalokeron taakse k-bus yhdyspisteeseen.
Uudemmanmallin ihkan saa varmaankin koodattua että pelittää webaston kanssa, miten on tuon vanhemman laita? Saako sitä koodattua keskustelemaan väylän kautta vai pitääkö hommata vain uudempi ihka?
EDIT: Tarkistin autossa kiinni olevan yksikön, bmw koodi 6411 8 379 111 ei tuottanut mitään tulosta realoemin hausta eikä myöskään selaamalla eri vuosimallien numeroita manuaalisesti. Tässä on paikka kyllä sille 3 pinniselle liittimelle mutta sitä ei ole juotettu kun ei ole webastoa alunperin ollut kiinni.Last edited by Supa; 18-01-2009, 14:52.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostHieman offtopic mutta kysymys Rahulle: E38:ssa vaihtuu webaston ohjaus analogisesta väyläohjaukseen tässä jossain 98? paikkeilla. Analogisella ohjausellahan ihkassa on 3pinnin liitin mistä ohjaus lähtee ykkös pinnistä ja puhaltimen ohjaus tulee 3 pinniin. Väyläohjatussa webasto kytketkään väylästään suoraan hanskalokeron taakse k-bus yhdyspisteeseen.
Uudemmanmallin ihkan saa varmaankin koodattua että pelittää webaston kanssa, miten on tuon vanhemman laita? Saako sitä koodattua keskustelemaan väylän kautta vai pitääkö hommata vain uudempi ihka?
EDIT: Tarkistin autossa kiinni olevan yksikön, bmw koodi 6411 8 379 111 ei tuottanut mitään tulosta realoemin hausta eikä myöskään selaamalla eri vuosimallien numeroita manuaalisesti. Tässä on paikka kyllä sille 3 pinniselle liittimelle mutta sitä ei ole juotettu kun ei ole webastoa alunperin ollut kiinni.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment