Osaako joku kertoa mikä ero on Servotroniceissa ennen 6/99 ja sen jälkeen? Kyse siis 520-530 malleista, V8-malleissa on täysin erilainen osa. ETK:n mukaan osa vaihtuu 6/99, mutta en tajua mikä on muuttunut. Siis en ole löytänyt mitään muuta osaa joka olisi muuttunut samaan aikaan ja selittäisi tuon eron.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Servotronicin erot ja asennus
Collapse
X
-
Sähköinen osa->tapahtunut päivitys ohjelmistossa->sekä komponenteissa.1st Gen Chevrolet Monte Carlo 383cid SS
F10 525d Xdrive comfort sitte
Kerran kysyttiin pahin pelkosi Vastasin: Pelkään että sotkeennun omaan näppäryyteeni.Kerran luulin olleeni väärässä,mutta onneksi erehdyin.
www.rotator.fi
-
-
Tuli nyt jälkiasennettua tuo Servotronic. Se vaati myös korimodulin vaihdon low->high malliin, muutamia johtoja, ZCS-koodin muutoksen ja korimodulin koodauksen.
Samalla tuli myös harjoiteltua E39:n hammastangon vaihtoa 3 kertaa... Eka Servotronic kun olikin väljä (ratissa keskellä löysää ja keulasta kuului kolinaa kuopissa/hiekkatiellä) , joten vaihdoin vanhan tavallisen hammastangon takaisin ja sitten taas seuraavan Servotronicin. Tämä nykyinen on tehdaskunnostettu, eBaysta tietenkin kuten oli tuo viallinenkin.
6/99 ero näyttää olevan tuossa säätöventtiilissä, mutta en tiedä onko ero vain ulkoinen, selvästi erinäköisiä ne venttiilit siis oli. Mutta venttiilin kelan vastusarvo on sama molemmissa. Koodauksessa on 4/99 kohdalla tullut uusi Servo_2 ZCS-optio, vaikea sanoa mikä sen merkitys on. Aion kyllä kokeilla eri vaihtoehtoja ja mitata miten ne vaikuttaa Servotronicin ohjausjännitteeseen.
Comment
-
Comment