Monet triidit koluttu läpi, mutta ei täyttä varmuutta....
Tuossa jokin aika sitten oli nuo -24c pakkaset ja, kun lähdin töistä alkoi ohjaus pitää kummaa ääntä joka jatkuu edelleen satunnaisesti. Jos lämpötila pyörii näin aamuisin siinä 0c tietämissä, niin ohjaus pitää ruksuttavaa ääntä käännettäessä ja paikallaankin pienestäkin ratin liikkeestä. Tämä ääni/ilmiö poistuu kokonaan, kun kone hieman lämpenee, tällöin ohjaus pitää kissan :think naukumisen kaltaista ulinaa... Tarkistin konehuoneen, mutta Karvista ei näkynyt missään
. Myös kone kylmänä, lämpimillä keleillä tehostin pitää kokoajan naukuvaa ulinaa.
Noiden pakkasten aikoihin tehostimen öljyt olivat hiukan hikoilleet pois, mutta lisäsin tuohon ylimpään viivaan... Öljykin oli ruskeanpunaista, joten huuhteluun menee lähiaikoina Mobilin Atf:llä.
Toinen juttu mitä häikkää tuossa on se, että välillä ohjaustehostin? laittaa hieman vastaan tai ehkä lähinnä putoaa pelistä pois. Esimerkkinä tänään lähdin kiihdyttämään loivaa moottoritien ramppia, jolloinka kaksin käsin sai rattia kääntää, mutta hetkessä tehostus palautui ennalleen, eikä 200km:n aikana tehnyt vastaavaa.
Eli fiksummat vastatkoon:
- Olisko siellä nyt rullat/hihnat vaihtotarpeessa sekä nuo öljyjen kierrättäminen? Samalla varmaan kannattanee vaihtaaa vesipumppu uuteen?
Tuossa jokin aika sitten oli nuo -24c pakkaset ja, kun lähdin töistä alkoi ohjaus pitää kummaa ääntä joka jatkuu edelleen satunnaisesti. Jos lämpötila pyörii näin aamuisin siinä 0c tietämissä, niin ohjaus pitää ruksuttavaa ääntä käännettäessä ja paikallaankin pienestäkin ratin liikkeestä. Tämä ääni/ilmiö poistuu kokonaan, kun kone hieman lämpenee, tällöin ohjaus pitää kissan :think naukumisen kaltaista ulinaa... Tarkistin konehuoneen, mutta Karvista ei näkynyt missään

Noiden pakkasten aikoihin tehostimen öljyt olivat hiukan hikoilleet pois, mutta lisäsin tuohon ylimpään viivaan... Öljykin oli ruskeanpunaista, joten huuhteluun menee lähiaikoina Mobilin Atf:llä.
Toinen juttu mitä häikkää tuossa on se, että välillä ohjaustehostin? laittaa hieman vastaan tai ehkä lähinnä putoaa pelistä pois. Esimerkkinä tänään lähdin kiihdyttämään loivaa moottoritien ramppia, jolloinka kaksin käsin sai rattia kääntää, mutta hetkessä tehostus palautui ennalleen, eikä 200km:n aikana tehnyt vastaavaa.
Eli fiksummat vastatkoon:
- Olisko siellä nyt rullat/hihnat vaihtotarpeessa sekä nuo öljyjen kierrättäminen? Samalla varmaan kannattanee vaihtaaa vesipumppu uuteen?
Comment