Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39:n ohjaustehostimesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aae30
    BTCF Member
    • May 2010
    • 2712
    • .fi

    #16
    Originally posted by naikou View Post
    E: ekalta sivulta selvisikin jo, eli eihä tuossa minun autossa ole koko kuristinta ja säiliön alla olevat klemmaritkin on vaihtuneet rautakaupan ruuvimalleihin jo jonkun edellisen omistajan aikoina. Kuristusholkin puuttuminen voisi selittää sen miksi ohjaus aavistuksen takertelee moottoritienopeuksissa vaikka muuten tehostus toimii hyvin
    jooh. voinut jäädä herkästi matkalle, jos edellinen omistaja uusinut halvalla perus hydeletkuilla.


    huomasin tuossa sen holkin+minimaalisen pätkän letkua sen ympäriltä uudelleen käyttäessäni,
    miten tuosta tehtaan letkusta tosiaan se sisin kerros antaa periksi, koska letku oli kuiva kun
    siihen jatkopalat työnsin, mutta letkun päädyt kostuivat kunnolla klemmareita kiristäessä.
    eli joudun sen holkkipätkän vielä uusimaan, mutta jääpähän rumat jatkot pois

    tai vois sitä holkkia koittaa sovittaa vielä teflonletkuunkin, jos hankkiutuis hydeletkuista eroon
    paluunkin puolella:think.
    Sorry I'm Not Sorry
    E34 540iA 93 sedan
    E34 540iA 93 sedan
    E39 530iA 00 touring

    Comment

    • naikou
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2010
      • 1741
      • vihti

      #17
      Varmaan pitäis jostain pultista katkoo, tehä reikä siihen ja survoo se letkun sisään ja klemmarilla varmistus.

      Niin oliko se kuristuksen koko nyt tasan 3mm? Tai tuskin se näissä edes on niin tarkkaa
      E39 523i Turbo

      Comment

      • aae30
        BTCF Member
        • May 2010
        • 2712
        • .fi

        #18
        aika tarkkaan SILMÄLLÄ() kolme milliä, mutta mittaan omani kun sen sieltä lähipäivinä puran.
        ja joo noinkin tekemällä siitä varmasti about yhtä hyvä ja toimiva tulee.

        semmoinen vielä, että ainakin nois kaseissa on itse paineletkussakin lyhyt välipala alumiinin alla,
        joka kuristaa vain muutaman millin itse letkusta pienemmäksi(n.8mm), ja sekin jäi välistä
        hydeliikkeen prässäämällä korvausletkulla(joka ei koskaan käyttöä nähnyt) ainakin itseltä.
        tää voi olla silti vain hammastangon ja simpukan välinen ero. en o nyt I6 paineletkuja ihmetellyt.
        Sorry I'm Not Sorry
        E34 540iA 93 sedan
        E34 540iA 93 sedan
        E39 530iA 00 touring

        Comment

        • naikou
          Bimmer Enthusiast
          • Dec 2010
          • 1741
          • vihti

          #19
          Tässä ei paineletkun kanssa ole ongelmaa, nuo letkut mitkä säiliöön menee ovat ilmeisesti paineettomia, sen verran hikoilee nuo säiliön letkut että epäilen kyllä alkuperäisiksi, niissä on mutkat kohdallaan ja sellainen musta muovisukka päällä ja osakuvan mukainen ”letkujenpidike” löytyy sieltä laturin takaa. Joku vaan jossain vaiheessa häärännyt jotain kun kuristin on hävinnyt sieltä
          E39 523i Turbo

          Comment

          • Wildchild
            Bimmer Fanatic
            • Sep 2016
            • 262
            • Päijät-Häme

            #20
            Originally posted by naikou View Post
            Tässä ei paineletkun kanssa ole ongelmaa, nuo letkut mitkä säiliöön menee ovat ilmeisesti paineettomia, sen verran hikoilee nuo säiliön letkut että epäilen kyllä alkuperäisiksi, niissä on mutkat kohdallaan ja sellainen musta muovisukka päällä ja osakuvan mukainen ”letkujenpidike” löytyy sieltä laturin takaa. Joku vaan jossain vaiheessa häärännyt jotain kun kuristin on hävinnyt sieltä
            Ihan tyyppivika. Kannattaa vaihtaa säiliö ja letkut samalla kertaa. Säiliön sisällä on suodatin joka ei vaihdettavissa.
            Bmw 525iA -02

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎