Katsastusmies mainitti ettei toimi automaaattisäätö ja valot näyttää liian alas. Kun auton käynnistää valot liikahtaa vähän ylös ja sitten alas ko pitäs vissin liikkua enemmän??? Onkos vika sitten taka-akselin tunnistimessa vai missä???:think
e39 alkuperäis xenonien korkeussäätö
Collapse
X
-
Käynnistyksen ohessa oleva liike ei ole sama asia kuin korkeussäätö. Se testaa vissii niiden moottoreiden toimivuuden.
Varustelistan mukaan alkuperäiset xenonit?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=73012 Tuolla jotain aiheesta lisää.Last edited by peltone; 28-04-2009, 12:40.E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
-
Kokeile heilutella polttimon liittimestä. Jos selvästi heiluu, umpion säätötapit rikki.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
No selitin vähän huonosti, eli siitä liikkeestä vois kaiketi päätellä että vika ei ole itse säätömoottoreissa vaan jossakin tunnistimessa mikä haistelee auton asentoa jos vaikka on jäähallin kokoinen styroksi laatikko vetokoukussa kiinni??? Ainakin taka-akselilla on joku mötikkä mikä vois liittyä juurikin valojen säätöön...vai onko se edessä niinku tuolla toisella threadilla luki??Originally posted by peltone View PostKäynnistyksen ohessa oleva liike ei ole sama asia kuin korkeussäätö. Se testaa vissii niiden moottoreiden toimivuuden.
Varustelistan mukaan alkuperäiset xenonit?
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=73012 Tuolla jotain aiheesta lisää.
Ja valot on alkuperäiset tehtaalla asennetut xenonit ja vuosimalli on 99...eikä ole laitettu mitään facelift umpioita jne...
Comment
-
jaahas jollakin muullakin sama vika,paitsi ne valot toimii ihan omalla elämällä.oon aina säädelly käsin ylemmäs ja alemmas ku ne saattaa toimia viikonkin ihan normaalisti ja sitten ne taas on päättänyt näyttääkki ihan alas ja taas saa ruuvata ylös.joku siellä sekoilee,mut jos saat selville ni pistäppä raporttia.Forssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
Comment
-
Näinhän se on. Ensin heilauttaa umpiot laidasta laitaan ja sitten samalla liikkeellä säätää sen hetkisen tilanteen mukaa valot vaateriin.Originally posted by peltone View PostKäynnistyksen ohessa oleva liike ei ole sama asia kuin korkeussäätö. Se testaa vissii niiden moottoreiden toimivuuden.
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Meni läpi mutta mainitti et olis hyvä laittaa kuntoon. Mutta,mutta muistaakseni luin jostaki että olis pakollinen varuste tuo automaattisäätö xenonvaloisissa autoissa vasta 00 lähtien???Originally posted by Ansseli View PostMenikö leimasta läpi? Ittellä huomenna leimaus ja ne saatanan tapit poikki eli valot näyttää liian alas
Comment
-
Mulla oli katsastuksessa vanhoista valoista toisesta korkeussäätö poikki ja toisesta sivuttaissäätö. Etenkin tuo toinen näytti sattuneesta syystä aivan liian alas. Läpi meni, mutta otteeseen tuli korjauskehotus ja kaksi viikkoa aikaa korjata.Originally posted by Ansseli View PostMenikö leimasta läpi? Ittellä huomenna leimaus ja ne saatanan tapit poikki eli valot näyttää liian alas
BMW e61 525dA 2006
ex BMW e39 530dT 2000
ex Volvo V70 2.4T AWD :think
ex BMW e39 540iA sedan 1999
ex BMW e28 520i Bavaria 1987
ex BMW e46 316i sedan 2000
Comment
-
mulla meni leimasta läpi ku sääteli seinää vasten kohilleen suurinpiirtein ja valot kuitenni heilahtaa jotenkin,ei niin ylhäällä käy kun sillon kuin ne säädöt pelaa oikein.se saattaa olla pariviikkoa silleen ja sitten ne valot näyttää taivaalle ja vastaantulijoiden silmiin.Forssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
Comment
Comment