Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 528i Virtaa pitkien releytykseen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thuppu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2007
    • 3626
    • Seinäjoki

Originally posted by jartsa02 View Post
    Nii, oon kyllä noita oskilloskoopillakin tutkinut ja sillä ei kyllä pahemmin näe mitään. Sen sijaan nuo korkean taajuuden häiriöt kyllä oon nähnyt useasti spektrianalysaatorilla ja EMI-vastaanottimella .. ne häiriöt ei kylläkään näy syöttösähkössä vaan säteilevänä häiriönä. Näitä häiriöitä nyt on sitten kyllä nähty ihan tarpeeksi, kun oon töissä EMC-laboratoriossa, jossa nyt kaikenlaisten muitten mittauksien lisäksi teen myöskin ajoneuvolaitteille ja ajoneuvoille direktiivien mukaisia häiriömittauksia, joiden perusteella esim. vaikka xenon-pöntön kylkeen voisi läimästä E- taikka e-merkin (E17 taikka e17).

Joka tapauksessa yhtään xenoneiden takia hajonnutta LCM:ää en ole vielä nähnyt vaikka nyt oon niitä korjaillut varmaan jonkun 20 kpl; LCM2:ssa on aina se sama tyyppivika päällä ja se ei liity xenoneihin mitenkään ja LCM3:sia ei normikäytössä hajonneina ole näkynyt vielä yhtään.
    yritin kääntää tätä tekstiä normi puupäälle ymmärrettävään muotoon tällä http://translate.google.fi/translate_t# mutten onnistunut..?

En kyllä lähtisi Jartsan kanssa väittelemään näistä asioista.
    BMW 740iA "ALPINA"
    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

Comment

• jartsa02
      BTCF Member
      • Jun 2003
      • 1131
      • Helsinki

Originally posted by Thuppu View Post
      yritin kääntää tätä tekstiä normi puupäälle ymmärrettävään muotoon tällä http://translate.google.fi/translate_t# mutten onnistunut..?

En kyllä lähtisi Jartsan kanssa väittelemään näistä asioista.
      Joo, ei tuolla Google translatessa taida olla Suomi - Rautalanka -käännöstä .
      BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎