Vasemmalta puolelta takaluukkua on takavalon kuori haalistunut harmaaksi aika yllättäen tai sitten en vain ole aikasemmin huomannut. Mistäköhän moinen johtuu? Saako sitä jollain mömmöllä kirkkaaksi vai pitää panna uutta palikkaa tilalle ja millainen mahtaisi olla vaihtotyö?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 Touring haalistunut takavalo
Collapse
X
-
Mulla kanssa ne luukun valot on ihan harmaat. Liuotinta en ole käyttänyt tuossa autossa (edellisissä mun mielestä muoviosat menettivtä kiiltoaan noiden takia). Tosin voi olla edellisen omistajan jäljiltä jo nuo, mene ja tiedä. Olen miettinyt niiden fiksausta, mutta sonax muovikirkaste, joka auttoi mustien listojen kiillotukseen, ei ainakaan noissa paljoa muutosta tuonut.
Vaihto-operaatio ei varmaan ole kovin vaikea, luukun verhous irti ja kiinnitys irti? Valot vissiin ~140€/kpl.Nykyiset: Melbournerot F31 320d M-Sport ja Saab 9-3 Aero Cabriolet '01
Ex. E91 325i '06, E39 530dA touring facelift, Saab 9-5 2.3t Wagon, E34 525i
Comment
-
-
Originally posted by Ha2 View PostMulla veti kans viime pesussa harmaaksi/himmeäksi molemmat luukun puoleiset takavalot. Korinpuoleisiset säily kirkkaina. Oisko ollu liian äksyä liuotinta? Mutta miksi sitten korinpuoleiset eivät menneet mataksi ja toisaalta en oo ennenkään saanu autonpesuaineilla tuommosta aikaiseksi.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Aikoinaan väärän merkkisestä autosta fiksattiin juuri paksinluukussa haalistuneet valot lukuisten epäonnistumisein jälkeen pullollisella kiiltävää lakkaa! Toimi monta vuotta ja sitten auto vaihtoi omistajaa vielä kiiltävien valojen kanssaVikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
Comment