Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin luistaa. e39 M5 -03

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roadmovie
    Bimmer Rookie
    • Jan 2007
    • 73

    #16
    Moi,

    Soitin juuri Pasi Ojennukselle ja ei tunnu tekevän ainakaan asennuksia.

    Sachs-performance.comista Sachsin setti 715,76 € (asetelma ja massalevy) + toimitus UPS:lla Suomeen. Eivät suosittele sintterilevyä katukäyttöön ollenkaan. Sachsin setillä pitää vauhtipyörää muokata hiukan mutta henkilö sanoi, että on pieni homma. Muokkaus maksaa Saksassa 30-60 eur. Alkuperäinen kaksoismassavauhtipyörä sopii hyvin käyttöön.

    US partsilla tuo Sachsin setti oli n. satasta kalliimpi + asiakaspalveluhenkilö puhelinmyynnissä sanoi, että kaksoismassavauhtipyörä ei käy vaan pitää olla kiinteä vauhtipyörä.

    Tiedot tältä päivältä.

    Comment

    • Burkchi
      Bimmer Rookie
      • Jul 2006
      • 117
      • Hki

      #17
      Originally posted by sipi View Post
      Onko luistamiset tullut ns. nopeessa lähdössä, eli nopee repäsy kakkoselle ja lappu lattiaan? Femman vakiokytkimen kanssa saa tosiaan olla varovainen kun lähettää, käytännössä vedon tulee olla siirtynyt kokonaan takapyörille ennenku päästää kaiken tehon irti. Jenkkiforumeilla on jopa 'how to launch/drive m5' videoita missä opetetaan miten tuon kytkimen kanssa pitäisi elää Kytkimen saa kyllä väärinkäytöksellä luistamaan ja helposti.



      Mikäli vakiota paremman haluat, lienee cns-racingin tällä hetkellä se miellyttävin vaihtoehto m5boardin mukaan.

      http://www.cnsracing.com/product.sc?...=2&productId=1
      Ei ole suuremmin luistanut nopeassa vaihdossa/kiihdytyksessä, ainakaan en ole huomannut.

      2-vaihteella ajaessa, kierrokset n. 1500 ja siitä kaasu pohjaan niin on muutamia kertoja luistanut. Samoin kolmosella. (ja olen varma ettei sutinut) Kaveri sai sen myös kerran motarilla luistamaan ihan huolella 4- vaihteella, mutta se ei osaakaan ajaa...

      Tämän topicin aloittamisen jälkeen en ole luistamista huomannut oikeastaan ollenkaan, vaikka ihan kunnolla olen sitä vedätellytkin. Keskiviikkona ilmasin kytkimen ja sen jälkeen on ollut vaihdot ja kytkimen toiminta aavistuksen sulavampaa.

      Täytyy katsella kuinka kauan tolla vielä ajaa. Jos loppukesästä vaikka hommais sitten tommosen kunnon setin vauhtipyörineen, kun rahatilannekin on hieman parempi..

      Kiitoksia paljon kaikille vinkeistä. Näitten avulla varmasti löydän passelin paketin itelleni, kun sen aika tulee
      Last edited by Burkchi; 22-05-2009, 18:05.
      ex. -03 M5 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=148132

      Comment

      • Vanquish
        Bimmer Enthusiast
        • Sep 2004
        • 1961
        • Hki

        #18
        launch techniques

        Ehkä nää kannattaa vilasta niin oppii säästää kytkintä. Itselle soft laucnh on kaikkein vaikein ja hardi helpoin. Ehkä soft-launch vaatisi 8-koneen=) 6 meinaa kyykähtää..

        soft


        medium


        hard

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎