Originally posted by Aslakki
View Post
E39 530D:n viskon toiminta?
Collapse
X
-
On normaalia.. Pyörii aina mukana, mutta esim. kesällä lämpötilan noustua tarpeeksi visko "kiristyy" ja pyörittää tuota propellia tehokkaammin.. Jos pystyy pysäyttämään sormella tyhjäkäynnillä, ni toimii niinkuin pitääkin..BMW 535d M-sport: Aiiivan vakio, vielä..
Exät:
BMW e46 330i: 231hp/300Nm
BMW 530dA e61 LCI -08: 270hp/600Nm
Audi UrS6 -96: 320hp / 450Nm
Audi UrS6 avant -96: 280hp / 400Nm
-
Joo, tarviketorilta ostin.
Olivat siinä pöydällä originaalin kaa vierekkäin ja olivat täsmälleen samanlaisia. Ainoastaan BMW-merkki puuttui tästä hellan tekeleestä.... Ps. pesa ja tiisselissä ei ole sitten samanlainen visko. Tiisselissä akseli muutaman millin pitenpi, elikkä pensan visko ei ainakaan käy tiisseliin. Ottaa kii moottoriin..... Tarttet 32 mm avaimia 2kpl ja toisen joutuu rälläköimään ohkasemmaksi että passaa sinne olakkeelle. Ja vääränkätiset kierteet on sit....Originally posted by Aslakki View PostOlisikohan se visko menny ku näillä pakkasilla alkaa jo startista pyörimään ku kurkkaa pellin alle... Mistä porukat on viskoja ostellu? Jostain lukenu että suositellut merkit on: BEHR, SACHS ja HELLA? Kommentteja otettaisiin vastaan.
Comment
Comment