Polttaa kyseistä valoa koko ajan auton käydessä. Voiko johtua hehkuista/releestä vai mistä? Ja mitä tällä dde:llä tarkoitetaan?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
DDE/hehkun merkkivalo e39 530d
Collapse
X
-
Eiköhän kalajoella viikonloppuna ainakin onnistu jos ei muualla.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Originally posted by Rahu View PostEiköhän kalajoella viikonloppuna ainakin onnistu jos ei muualla.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostEikös me perusteta sinne mökin nurkalle joku koodauspiste.
Ei muuta kun käymään niin pistetään koodaten.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
No nyt sain luettua koodit. Boschin laite anto seuraavat koodit: 7680 CDN protokolla-> Ei tietoa ruiskutuspumpulta ja 4693 Esipainetunnistin-> impulssi liian korkea. Eli mitähän tuo ensimmäinen meinaa? Ja onko kukaan laittanut ahtopainemittaria tuollaiseen? Mistä letkusta kannattaa ottaa paine ja mitä virta mittarin polttimolle? Onko kukaan keksinyt järkevää paikkaa tuolle mittarille?
Comment
-
-
Originally posted by .30-06 sprg View PostMinulla Oli 330Dssa oli samat oireet toki DDE ei palanut kokoaikaa vain täys kiihdytyksessä. Vika korjautui vaihtamalla paineensäädin ja TT paineanturi
Comment
-
-
Paineensäätöventtiili on tuossa realOEM kuvassa numero 20 ja anturi on n.8. Osat maksoi n250 kpl. siis venttiili ja anturi ja siihen laitettiin lisäksi jotain tiivisteitä. http://www.realoem.com/bmw/showparts...03&hg=13&fg=15 DDE control unit on jotakuinki ton kuvan näköinen mokkula mustan muovipoksin sisällä joka on 39 tietääkseni apukuskin puolella ittellä sse on kuskinpuolella. ja se viripoksi ei oo ton yksikön sisällä vaan se luultavasti kytketty johtojen DDEstä lähtevien johtojen väliin. Ja tuossahan oli hinnat 233$ mulla oli tarkka hinta 238 € kpl.Last edited by .30-06 sprg; 30-06-2009, 18:40.
Comment
-
-
Originally posted by .30-06 sprg View Posthttp://www.realoem.com/bmw/showparts...02&hg=13&fg=15
Paineensäätöventtiili on tuossa realOEM kuvassa numero 20 ja anturi on n.8. Osat maksoi n250 kpl. siis venttiili ja anturi ja siihen laitettiin lisäksi jotain tiivisteitä. http://www.realoem.com/bmw/showparts...03&hg=13&fg=15 DDE control unit on jotakuinki ton kuvan näköinen mokkula mustan muovipoksin sisällä joka on 39 tietääkseni apukuskin puolella ittellä sse on kuskinpuolella. ja se viripoksi ei oo ton yksikön sisällä vaan se luultavasti kytketty johtojen DDEstä lähtevien johtojen väliin. Ja tuossahan oli hinnat 233$ mulla oli tarkka hinta 238 € kpl.
Comment
-
Comment