Katsastusasema hylkäsi syöpyneiden levyjen takia.. Uudet hankittu jo, mutta...Onko kellään hyviä (tahi huonoja!) kokemuksia 2003 (E39) 520i 2.2 touringin takajarrulevyjen ja palojen vaihdosta. Vai kannattaako käyttää kokeneempaa vaihtajaa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 takajarrulevyjen/palojen vaihto?
Collapse
X
-
Originally posted by [email protected] View PostKatsastusasema hylkäsi syöpyneiden levyjen takia.. Uudet hankittu jo, mutta...Onko kellään hyviä (tahi huonoja!) kokemuksia 2003 (E39) 520i 2.2 touringin takajarrulevyjen ja palojen vaihdosta. Vai kannattaako käyttää kokeneempaa vaihtajaa?
Mutta toisaalta ei varmaankaan maksa pajalla teetettynä maltaita, joten jos ei halua tapella, eikun jonnekin korjaamolle vaan. Ei pitäis mennä montaa tuntia, eikä vaadi merkkikohtaista erikoisosaamista, joten ei ole pakko viedä merkkikorjaamolle.
Ja siltä varalta jos kuitenkin haluaa itse koittaa, tuolta löytyy hyvät ohjeet:
Last edited by Havis; 15-07-2009, 17:05."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
-
-
Kunhan vaan muistaa kotona tehdessä ( sekä korjaamolla) herkistellä satulat.Eli liuút ja männät.Saattaa vaatia huonossa tuurissa satuloiden korjaussarjan.Eli ei kuitenkaan "kotileipojalle" ihan helppo homma,jos ei tiedä mitä tarvii tehdä ja miten.Mutta jos mäntä liikkuu herkästi sekä satula myös,niin sitten on iisi biisi.
Samalla kannattaa tarkastaa käsijarru palikoiden kunto ja liikkuvuus.
Comment
-
Comment