Terves kaikille!
Auto tuntuu nuhaiselle, ei vääntöä alakierroksella, nykii välillä kiihytettäessä ja tasaisella ajolla, tehoton 2300-3000 alueella(tehokuoppa?), venttiilit naputtaa? , kaasua painettaessa suhahtaa ja sammutettaessa auto suhahtaa, en tiedä mistä johtuu(joku imuvuoto). Välillä kiihtyy paremmin ja välillä huonosti.
Ongelmaa pukkaa taas, katsastus edessä jne. Eli vikakoodit on luettu ja näytti camshaft pulse generatoria, en tiedä imu vai pakopuolelta. Engine missfireä oli myös tullut. Tuo camshaft pulse generator errori ei ainakaan heti tullut takaisin, mutta engine missfireä oli taas tullut. Pitänee ensitilassa vaihtaa uudet tulpat.
Autosta kuuluu myös naputusta, liekö 195tkm ajetussa jo venttiilit väljät? Ei ole mitään kuminpolttoa autolla harrastettu kuitenkaan, ihmetyttää kyllä jos ovat menneet. Forte käsittely on tehty, ei mainittavaa parannusta.
Tässä TU mallissa ei tainnut tuota crankshaft pulse generatoria olla?
Onko kellään hajuja mistä tuota kannattaa lähtä hakemaan? Voihan se olla, että on useampikin vika (venttiilit väljät ja joku anturi paskana?), mutta kaikki ideat ovat tervetulleet ja alan käymään pikkuhiljaa läpi.
E1: Nämä letkut ja tuubit pitää varmaan käydä läpu vuotojen varalle? http://www.realoem.com/bmw/showparts...94&hg=11&fg=15
E2: Ja nämä letkut ja tuubit http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=13&fg=15
Muita letkuja nyt ei tule mieleen, mistä etsiä sitä suhinaa...
Auto siis Oulussa...
Auto tuntuu nuhaiselle, ei vääntöä alakierroksella, nykii välillä kiihytettäessä ja tasaisella ajolla, tehoton 2300-3000 alueella(tehokuoppa?), venttiilit naputtaa? , kaasua painettaessa suhahtaa ja sammutettaessa auto suhahtaa, en tiedä mistä johtuu(joku imuvuoto). Välillä kiihtyy paremmin ja välillä huonosti.
Ongelmaa pukkaa taas, katsastus edessä jne. Eli vikakoodit on luettu ja näytti camshaft pulse generatoria, en tiedä imu vai pakopuolelta. Engine missfireä oli myös tullut. Tuo camshaft pulse generator errori ei ainakaan heti tullut takaisin, mutta engine missfireä oli taas tullut. Pitänee ensitilassa vaihtaa uudet tulpat.
Autosta kuuluu myös naputusta, liekö 195tkm ajetussa jo venttiilit väljät? Ei ole mitään kuminpolttoa autolla harrastettu kuitenkaan, ihmetyttää kyllä jos ovat menneet. Forte käsittely on tehty, ei mainittavaa parannusta.
Tässä TU mallissa ei tainnut tuota crankshaft pulse generatoria olla?
Onko kellään hajuja mistä tuota kannattaa lähtä hakemaan? Voihan se olla, että on useampikin vika (venttiilit väljät ja joku anturi paskana?), mutta kaikki ideat ovat tervetulleet ja alan käymään pikkuhiljaa läpi.
E1: Nämä letkut ja tuubit pitää varmaan käydä läpu vuotojen varalle? http://www.realoem.com/bmw/showparts...94&hg=11&fg=15
E2: Ja nämä letkut ja tuubit http://www.realoem.com/bmw/showparts...43&hg=13&fg=15
Muita letkuja nyt ei tule mieleen, mistä etsiä sitä suhinaa...
Auto siis Oulussa...
Comment