Originally posted by Thuppu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530dA hyytyy...
Collapse
X
-
Tuossa olisi saksan ebaysta -> http://global.ebay.com/Turbolader_BM...101957508/item
Eli jäis toimituskuluineen alle 900€. Tuleekos tuolta muita kuluja, jos tilaa?
Ja liekkö sitten aito garretti, ettei oo mikää pingpong.F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Halvin tarjous tällä hetkellä olis 690€+tk.
www.turbolader.net olis nettisaitti mistä toi löytyi. Kellään kokemuksia ko. puljusta?F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostHalvin tarjous tällä hetkellä olis 690€+tk.
www.turbolader.net olis nettisaitti mistä toi löytyi. Kellään kokemuksia ko. puljusta?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Niin, eihän noilla osoitteilla ole kun tuo pääte-ero vaan. Tuolta taidan laittaa huomenissa hyrskyttimen tilaukseen. Kertooko muuten tuo osanumeron viimeinen numero sen päivitysversion? Mietin vaan kun ko ahtimelle löytyy 7 eri osanumeroa tuolla saitilla.:thinkF20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Nonii, nyt on laitettu ahdin tuolta tilaukseen. Katellaan millon saapuu ja saahaan asennettua paikalleen. Hinnaksi jäi siis se 690+tk(~60€) eli n. 400€ halvemmalla kun suomesta. Toivottavasti tällä saadaan mopo kuntoon.F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Nyt on uusi mutka paikallaan ja onhan tuo ihan eri vehje ajaa.. Voimakin tuntuisi tulevan paljon tasaisemmin. Samalla vaihdelaatikko vaikuttaisi toimivan paremmin:think
Ei ole vielä tullut tehtyä 0-120 kiihdytyksiä, että tapahtuuko kyseistä polvilleen tipahtamista enää. Mutta sekin testattanee tässä illan aikana, kun vaan jostain paljasta pintaa löytyisi..
Voin suositella www.turbolader.net nettisivua, jolla on turbon osto edessä. Itsekkin sain sieltä tilattua vaikka tönkköenglantia harrastinkin s-postitse. Asiallisesti vastailtiin mailiin sieltä. Hintaa tuli koko hoidolle 880€ rahteineen ja veroineen. Tilausaika oli n.4-5 arkipäivää saksanmaalta tänne pohjois-savoon.F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostNyt on uusi mutka paikallaan ja onhan tuo ihan eri vehje ajaa.. Voimakin tuntuisi tulevan paljon tasaisemmin. Samalla vaihdelaatikko vaikuttaisi toimivan paremmin:think
Ei ole vielä tullut tehtyä 0-120 kiihdytyksiä, että tapahtuuko kyseistä polvilleen tipahtamista enää. Mutta sekin testattanee tässä illan aikana, kun vaan jostain paljasta pintaa löytyisi..
Voin suositella www.turbolader.net nettisivua, jolla on turbon osto edessä. Itsekkin sain sieltä tilattua vaikka tönkköenglantia harrastinkin s-postitse. Asiallisesti vastailtiin mailiin sieltä. Hintaa tuli koko hoidolle 880€ rahteineen ja veroineen. Tilausaika oli n.4-5 arkipäivää saksanmaalta tänne pohjois-savoon.
Oliko tua turbo nyt sitten ihan tehdasuusi vai peruskorjattu ?
Comment
-
-
Tehdasuusi se oli..
Jännä että se vanha ahdin näytti päällepäin ihan ookoo kuntoiselle. Siivet ehjät, akselissa ei ollut päittäisvälystä. Ylös-alas suunnasssa hieman tuntui, mutta varmaan öljynpaine sitten lie sen tasoittaisi. Siivikotkin tuntuivat liikkuvan ihan ookoo.. Joku sen saa lunastaa pois jos haluaa. Siitä varmaan saisi ihan kalun puhdistelemalla sen karstasta tai jtn..:think Satkun on jo professional motor luvannut siitä maksaaF20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostTehdasuusi se oli..
Jännä että se vanha ahdin näytti päällepäin ihan ookoo kuntoiselle. Siivet ehjät, akselissa ei ollut päittäisvälystä. Ylös-alas suunnasssa hieman tuntui, mutta varmaan öljynpaine sitten lie sen tasoittaisi. Siivikotkin tuntuivat liikkuvan ihan ookoo.. Joku sen saa lunastaa pois jos haluaa. Siitä varmaan saisi ihan kalun puhdistelemalla sen karstasta tai jtn..:think Satkun on jo professional motor luvannut siitä maksaaExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
En kyllä huomannut siinä välyksiä juuri ollenkaan:thinkF20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Ok, no se siitä öljynpaineen vaikutuksesta. Noi muutama vastaava fööni, joista olen välyksiä kokeillu...sitä on myös ollut useempia millejä. On tuossa yksi rikkinäinenkin ja siinä välys onkin jo sentinExät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostVoin suositella www.turbolader.net nettisivua, jolla on turbon osto edessä. Itsekkin sain sieltä tilattua vaikka tönkköenglantia harrastinkin s-postitse. Asiallisesti vastailtiin mailiin sieltä. Hintaa tuli koko hoidolle 880€ rahteineen ja veroineen. Tilausaika oli n.4-5 arkipäivää saksanmaalta tänne pohjois-savoon.
Turbolader.netistä sain tällaisen tarjouksen:
OE-Nr.: 11652248906
Part-Nr.: 454191-5015S
Manufacturer: BMW
Vehicle Type: 530 d
Year: 8/98-3/05
Engine: M57 D30 6 Zyl.
Capacity cubic: 2926
Engine power: 135 & 142 KW / 184 & 193 PS
Price: 690,00 EURO
Pyysivät tarkistamaan vanhasta turbosta osanumeron ennen tilausta. Onko nämä turbot eri vuosimalleissa tai versioissa jotenkin erilaisia eli pitääkö tuo tarkistaa ennen tilaamista? Ja onko toi turboladerin tarjoama 690€+tk siis veroton hinta?
Comment
-
-
Originally posted by burtsi View Post...
Soita huoltoon ja kysy sitä ahtimen oem-koodia. Valmistenumeron avulla se itellekkin tarkistettiin..
Tuo hinta on veroton. Ite maksoin koko hoidosta sen 880€.F20 118i M-sport
E63 M6
Eskon Autopelti - Kolarikorjaukset, vahinkotarkastukset, automaalaukset, 50v kokemuksella.
Comment
-
-
Originally posted by Babitzin View PostTuolla tuotenumerolla minunkin ahdin tuli. En tiedä sitten onko jotain eroja vuosimallien välillä, epäilen kyllä..:think
Soita huoltoon ja kysy sitä ahtimen oem-koodia. Valmistenumeron avulla se itellekkin tarkistettiin..
Tuo hinta on veroton. Ite maksoin koko hoidosta sen 880€.
Vielä sellainen lisäkysymys, että kannattaako turbon vaihdon yhteydessä vaihtaa samalla jotain muita osia ja jos niin mitä? Autolla on ajettu noin 225tkm.
Comment
-
Comment