Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 - tukivarren puslan irrotus pwrflexin tieltä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pheno
    Bimmer Enthusiast
    • Feb 2006
    • 1996
    • Tampere

    #16
    Itse olen aina ottanu suojakumin ensin pois, jotta tulee metalli metallia vasten kosketus, lähtee nopeammin. Tosin eise suojakumi siinä kovin kauaa ehjänä kerkeä olla, kun aikansa naputtelee.

    Comment

    • AnttiR
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2006
      • 819
      • Jyväskylä

      #17
      Motonetistä ostin sen kalliimman pallonivelen ulosvetäjän. Olikohan wata merkiltään. Sillä lähti E39:n tukivarret kätevästi irti. Toinen oli aika tiukassa, ruuvasin vain tuon ulosvetäjän tiukalle ja odottelin hetken niin irtosi melkoisen pamahduksen kanssa hetken kuluttua
      E61 535d -04

      Comment

      • ongelmalapsi
        Bimmer Enthusiast
        • May 2006
        • 1063
        • Hämeenlinna

        #18
        Puslan vaihto onnistuu autossa paikkallaan helposti jos käytössä on puukko saha,
        1. Irrota tukivarren puslan puoleinen pää
        2. Sahalla vanha pusla halki (Pyydä kaveria pitämään esim. putkitongeilla kiinni tukivarresta ettei heilu hulluna. Varo sahaamasta tukivartta)
        3. Lyö vanhq pusla pois.
        4. Powerflex tilalle
        5. Tukivarsi kiinni
        6. Ajoa.
        -Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
        -Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
        -Voimaa.com Ohjelmoinnit
        -Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
        -Ilmastointi huolto alkaen 69€
        Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
        GMC Topkick C6500 rollback -95
        Ford F-350 4X4 Wrecker -97
        E46 330xiA -02
        Chrysler neon -99

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎