termos
tässä huomannut pieniä muutoksia automaatin toiminnassa.
laatikko on5HP18 Näin olen ainakin luullut,
auto siis on e39 523 ia 1996. bensiinillä kulkee.
auton laatikosta kuuluu pienillä vaihteilla kiihdytellessä sellainen fiuu ja sit vaihtaa isompaan. aika sellainen tahmea meno ennen vaihtoa.. tosi sit kulkee lujaa jos polkaisee kunnolla. Tuo ääni on tosi vaimea mutta kuuluu sisälle ihan kirkkaasti.
sama isommassa nopeudessa vaihteisto usein tekee tuollaisen vaihdon että tuntee sen vaiheen selvästi jolloin veto kytkeytyy pois ja siitä 0.5s-1s jälkeen uusi vaihde sisään ja selvästi huomaa sellaisen kevyen himmaamisen siinä kun uusi vaihe kytkeytyy. kunnes kaasu kompensoi taas ja meno jatkuu kevyesti kiihtyvänä.
laatikko alkuperäisillä ikiöljyillä (sikälimikäli minä tiedän) ajettu 211tkm.
laatikon öljyjä piti katsoa onko tarpeeksi, mutta eipä ollut minulla pakissa niin jumalattoman isoa kuuskoloa kun siellä öljypohjassa olevassa täyttöaukossa on, kauppaan siis.
onko tuo "ujelus" normaali laatikolle, ja onko tuossa perus kasvalakkilaatikossa kuinka "pehmeä" vaihto normaalisti. nyt vaihdot kuitenkin tuntee varsin hyvin. Moottorijarrutuskin on sellaista ärsyttävää nytkytystä. ihan kun nostelisi kytkintä moottorijarrutuksessa kahden sekunnon välein.
toinen. miten onko tuossa lippislaatikossa jotkut asetukset jotka nollaamalla voisi meno parantua.? tuo inpa mulla on kyl mutta en ole uskaltanut tuonne laatikon puolelle mennä muuta katselees kun noita lämpötiloja.
apuja jos niitä tarvitsen.
tässä huomannut pieniä muutoksia automaatin toiminnassa.
laatikko on5HP18 Näin olen ainakin luullut,
auto siis on e39 523 ia 1996. bensiinillä kulkee.
auton laatikosta kuuluu pienillä vaihteilla kiihdytellessä sellainen fiuu ja sit vaihtaa isompaan. aika sellainen tahmea meno ennen vaihtoa.. tosi sit kulkee lujaa jos polkaisee kunnolla. Tuo ääni on tosi vaimea mutta kuuluu sisälle ihan kirkkaasti.
sama isommassa nopeudessa vaihteisto usein tekee tuollaisen vaihdon että tuntee sen vaiheen selvästi jolloin veto kytkeytyy pois ja siitä 0.5s-1s jälkeen uusi vaihde sisään ja selvästi huomaa sellaisen kevyen himmaamisen siinä kun uusi vaihe kytkeytyy. kunnes kaasu kompensoi taas ja meno jatkuu kevyesti kiihtyvänä.
laatikko alkuperäisillä ikiöljyillä (sikälimikäli minä tiedän) ajettu 211tkm.
laatikon öljyjä piti katsoa onko tarpeeksi, mutta eipä ollut minulla pakissa niin jumalattoman isoa kuuskoloa kun siellä öljypohjassa olevassa täyttöaukossa on, kauppaan siis.
onko tuo "ujelus" normaali laatikolle, ja onko tuossa perus kasvalakkilaatikossa kuinka "pehmeä" vaihto normaalisti. nyt vaihdot kuitenkin tuntee varsin hyvin. Moottorijarrutuskin on sellaista ärsyttävää nytkytystä. ihan kun nostelisi kytkintä moottorijarrutuksessa kahden sekunnon välein.
toinen. miten onko tuossa lippislaatikossa jotkut asetukset jotka nollaamalla voisi meno parantua.? tuo inpa mulla on kyl mutta en ole uskaltanut tuonne laatikon puolelle mennä muuta katselees kun noita lämpötiloja.
apuja jos niitä tarvitsen.
Comment