Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 520ia vm1998 KANSI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MixuE39
    Newbiemmer
    • Jun 2009
    • 29
    • joensuu

    E39 520ia vm1998 KANSI

    Moi. Teen ensi kertaa kansiremonttia ja meni sormi suuhun :think

    Miten uskallan ottaa noi nokka-akselit pois, että en sotke jakoja... hmmm... Ei olis jotain pro äijää joensuun alueella, kuka tulis edullisesti neuvomaan??
    Last edited by MixuE39; 25-08-2009, 15:14.
  • Bullitt
    BTCF Member
    • Jul 2002
    • 2786
    • Turku

    #2
    Jaon joudut joka tapauksessa hakemaan kohdalleen tavalla tai toisella, vai meinaatko, että jako pysyy paikallaan, vaikka nostat nokka-akselit pöydälle?


    Comment

    • MixuE39
      Newbiemmer
      • Jun 2009
      • 29
      • joensuu

      #3
      Aivan, mites kampiakseli? Kampiakselin "rattaassa" näkyy joku 0/1 merkintä. Onko jossain kohtaa rungossa merkki, mihin se pitäisi pyöritellä?






      Originally posted by Bullitt View Post
      Jaon joudut joka tapauksessa hakemaan kohdalleen tavalla tai toisella, vai meinaatko, että jako pysyy paikallaan, vaikka nostat nokka-akselit pöydälle?

      Comment

      • Kouris
        Bimmer Fanatic
        • Mar 2005
        • 767

        #4
        Originally posted by MixuE39 View Post
        Aivan, mites kampiakseli? Kampiakselin "rattaassa" näkyy joku 0/1 merkintä. Onko jossain kohtaa rungossa merkki, mihin se pitäisi pyöritellä?
        Kampiakseli lukitaan todnäk tapilla vauhtipyörän päästä. Nokat ainakin vanhemmissa ontot.. katkeaa jos ei osaa irrottaa oikein. Nokat lukitaan myös erikoistyökalulla. Ei kannata purkaa jos ei ole tarvittavia välineitä.

        Comment

        • MixuE39
          Newbiemmer
          • Jun 2009
          • 29
          • joensuu

          #5
          Onko kokemuksia tällaisen purkamisesta?

          Mitä kaikkea pitää purkaa, että saa kalut hyvin pois sekä joskus vielä omalle paikalleen takas. Ja ettei turhaan pura liikaa palikkaa. Joutuuko päätykopan irroittamaan yms..

          Onkos jossain ohjeita kampiakselin sekä nokkien asennolle ennen purkua. Vai onko ihan sama missä asennossa ne on, kunhan vaan laittaa tarkalleen samaan kohtaan takaisin?? Toiset sanoo, että ei ole asennoilla väliä, kunhan merkkaa hyvin.

          Kaikki pikkuvinkitkin tulee tarpeeseen.








          Comment

          • Aatos
            Bimmer Rookie
            • Nov 2006
            • 149
            • Helsinki

            #6
            Kannen saa irti moottorista ilman nokka-akseleiden irroitusta, jos sinulla on tarpeeksi ohut pitkävartinen avain.

            Jos englanti sujuu niin tässä oivat ohjeet kannen irroitukseen ja kasaukseen.
            BRCF #12 - E36 325 -91

            Comment

            • MixuE39
              Newbiemmer
              • Jun 2009
              • 29
              • joensuu

              #7
              Kiitoksia paljon. Pitää ruveta opiskelemaan. Näistä on varmasti apua.






              Originally posted by Aatos View Post
              Kannen saa irti moottorista ilman nokka-akseleiden irroitusta, jos sinulla on tarpeeksi ohut pitkävartinen avain.

              Jos englanti sujuu niin tässä oivat ohjeet kannen irroitukseen ja kasaukseen.

              Comment

              • MixuE39
                Newbiemmer
                • Jun 2009
                • 29
                • joensuu

                #8
                ompas toi google kääntäjä kätevä työkalu

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎