Tsau
Vaikkakin paljon käsitelty aihe, niin lisätieto ei olis haitaksi.
Autossa on automaatti ilmastointi ja lämmönsäätö temppuilee seuraavasti.
Kylmänä kun lähtee liikkeelle, niin tuntuis kaikki toimivan OK, eli tulee lämmintä normaalisti, mutta jonkin ajan kuluttua alkaa puhaltamaan viileämpää kuin tarve olisi. Paitsi sitte kun laittaa pyynniksi jonkun 30 astetta.
Tehdyt vaihdot ja putsaukset:
-Siili vaihdettu uuteen.
-Lämmönsäätöyksiköstä putsattu anturi, ritilät ja tuuletin.
-Kuskinpuoleinen konetilan sivussa oleva venttiilihässäkkä tuntuis toimivan, koska tuleva/lähtevä vesiletku on kuuma.
-Ulkoilman lämpötila-anturi antaa ainakin näyttöön järjellisiä arvoja.
Kysymys kuuluukin että mihin hemmettiin se lämmin ilma häviää?
Onko sillä jossakin vielä joku tulevan ilman lämpöanturi?
Vaikkakin paljon käsitelty aihe, niin lisätieto ei olis haitaksi.
Autossa on automaatti ilmastointi ja lämmönsäätö temppuilee seuraavasti.
Kylmänä kun lähtee liikkeelle, niin tuntuis kaikki toimivan OK, eli tulee lämmintä normaalisti, mutta jonkin ajan kuluttua alkaa puhaltamaan viileämpää kuin tarve olisi. Paitsi sitte kun laittaa pyynniksi jonkun 30 astetta.
Tehdyt vaihdot ja putsaukset:
-Siili vaihdettu uuteen.
-Lämmönsäätöyksiköstä putsattu anturi, ritilät ja tuuletin.
-Kuskinpuoleinen konetilan sivussa oleva venttiilihässäkkä tuntuis toimivan, koska tuleva/lähtevä vesiletku on kuuma.
-Ulkoilman lämpötila-anturi antaa ainakin näyttöön järjellisiä arvoja.
Kysymys kuuluukin että mihin hemmettiin se lämmin ilma häviää?
Onko sillä jossakin vielä joku tulevan ilman lämpöanturi?
Comment