Onko kellään kokemusta noista Motonetin zx:än sport iskareista kannattaako hankkia, hintaa on 150e kpl.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530dat Motonetin ZX-shock sport iskarit
Collapse
X
-
Uskallan väittää et on paremmat kuin orkkikset. Ite sain joskus parhaimman tarjouksen DRW:ltä. Kannattaa sieltä kysäistä.
Comment
-
-
Ite sain joskus parhaimman tarjouksen DRW:ltä. Kannattaa sieltä kysäistä.
Onkohan tää joku ominaisuus e39 tää iskareiden jäätyminen?
Tietääkö joku vielä, että tarviiko nelipyöräsuuntausta tehdä iskarien vaihdon jälkeen? Mulla on nelipyöräsuuntaus aika varattuna ensiviikolle, ja siihen mennessä en ehdi vaihtaa iskareita... Siirränkö aikaa vielä myöhemmäksi?
Comment
-
-
Originally posted by AnttiHi View Post
Tietääkö joku vielä, että tarviiko nelipyöräsuuntausta tehdä iskarien vaihdon jälkeen? Mulla on nelipyöräsuuntaus aika varattuna ensiviikolle, ja siihen mennessä en ehdi vaihtaa iskareita... Siirränkö aikaa vielä myöhemmäksi?
Comment
-
-
Laitoin viime talvena noi motonetin zx kaasuiskarit m sportin versiot ja edelleen sama ongelma mikä oli edellisilläkin iskareilla eli kuskinpuolen iskari jäätyy todella herkästi, tällä kertaa ihan yläasentoon. Voisiko iskari olla jo "selvä" kun jäätyy vaikka muuten ovat toimineet hienosti kesällä, ja pystyykö jäätymistä jotenkin estämään. On sitte aika lailla ärsyttävä ominaisuus, menee kohta koko auto vaihtoon kyseisen ongelman takia, tulee kuitenkin ajettua aika paljon.
Niin auto oli toi e39 530dat -01F30 330E m-sport
ex:
Audi b8 avant 3.0tdiq ”S4look” -10
e39 540i m-sport -96
e65 730d -03
e39 530da m-sport -03
e39 530dat -02,
e34 540i -94 Sedan
e34 525tds -93 Touring
e36 325i -93 Coupe,
e36 325i -91 sedan
Comment
-
-
Alkuperäiset tai sachsit
Alkuperäiset ovat alumiiniset ja siksi kevyet. Teräksisten vaimentimien käyttö lisää jousittamatonta massaa, joka heikentää alustan toimintaa.
Sachs vaimentimet ovat hyvin lähellä alkuperäisiä. Sieltä löytyy myös sport alustalle sopiva vaihtoehto. Ainakin Merteil toimittaa sachsin m-sportille sopivia vaimentimia tilauksesta, mielestäni motonetistakin löytyy hinnastosta.
Minulla oli e39:ssä M-sport jousien kanssa Konin keltaiset sportit, ne ovat sisäänjoustossa melko kovat, mutta muuten mainiot. alkuperäisetkin ovat minusta pintakovat, mutta sallivat laajat hitaat liikkeet.
Konit puuttuvat suuriin heilahduksiin todella voimakkaasti, jos liikkeen nopeus kasvaa. Konien asennuksen jälkeen rengasmelu välittyi voimakkaampana sisään
Konit kestivät noin kuusi vuotta eli 150 tuhatta kilometriä, sitten litkut tulivat ulos.
Comment
-
-
Iskarien jäätyminen
Nostetaanpas senverta että jos se iskari jäätyy pohjaan niin pikaisesti parkkihalliin sulattamaan.
Mulla oli muutaman päivän jäätyneenä pohjaan ja jousi ei tykännyt, katkesi, tuli lautasen yli, viilsi renkaan koko kyljen matkalta auki ja sitten toista etunurkkaa kannattelikin korkeaprofiilisista renkaista johtuen vain puskurin etukulma, helma ja hieman se vanne.
Niin, ja tilalle tuli nyt ensihätään juurikin tuo manattu ZX m-sport malli, katsotaan kauanko kestää..
Comment
-
-
Originally posted by Gedd View PostNostetaanpas senverta että jos se iskari jäätyy pohjaan niin pikaisesti parkkihalliin sulattamaan.
Mulla oli muutaman päivän jäätyneenä pohjaan ja jousi ei tykännyt, katkesi, tuli lautasen yli, viilsi renkaan koko kyljen matkalta auki ja sitten toista etunurkkaa kannattelikin korkeaprofiilisista renkaista johtuen vain puskurin etukulma, helma ja hieman se vanne.
Niin, ja tilalle tuli nyt ensihätään juurikin tuo manattu ZX m-sport malli, katsotaan kauanko kestää..
Comment
-
Comment