Ei johdu polttoaineen valmistajasta. Omassa autossa tuo on käynyt kolmesti ja tankissa on ollut joka kerta eri merkkistä bensaa.
E39 523i ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by otsiR View PostÖljyä jokaisesta tulpan reiästä venttiileille ihan pikku liru kuulema auttaa asiaa.Näin opasti tuttu joka on huoltanu bemareita työkseen.Itellä kesti kaks päivää sahata oma romu käyntiin kyseisen vian vuoksi joten ajattelin kokeilla tuota öljyä että ei uusisi tuota liimautumista.
Ei se öljy tuota ennaltaehkäise, voi auttaa siinä vaiheessa kun "liimautuminen" on jo tapahtunut, vai sitäkö tarkoititkin?Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Joo siis just sillon jos venat on jumissa niin sillon se kuulema auttaa.Omassa pienessä mielessäni päättelin sen että jos nyt ennalta ehkäsevästi vielä ruikkis sitä öljyä vaikka lähtiki käyntiin.Koneesta kuulu muuten järkyttävä nakutus jonku aikaa,loppu kyllä kun muutaman kilometrin kävi ajamassa.:think
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostIte oon ajanu teboilin bensalla kaikki sen 5 vuotta mitä on tullu autoiltua. En usko että tässä tapauksessa johtuu polttoaineesta:think Ei tuolla 5km pätkäajulla pitäis tulla noita ongelmia, tietääkseni esim. vaan muutaman sekunnin käyttö kylmällä koneella.
Tai no mistä näistä tietää.
...paitsi jos on akku tyhjä.Ei riemulla rajaa kun Bemulla ajaa...
Comment
-
-
sama kävi itelle, en vaan tienny mitä tapahtui kun auto ei vaan lähteny käyntiin ja pyöritti kun ei puristuksia olisikaan. auto (m52b28)oli siirretty kolme päivää sitten nosturille toisen vian takia ajamalla 5metriä jolloin auto kävi alle 15sek.
ekalla startilla lähti käyntiin ja sammui. seuraavalla lupas. sitten sopivan mittaisia starttauksia jottei startti hajoa vaikka kone hengettömältä kuulostikin. sitten alkas heräämään ja annoin sopivasti kaasua kävi eka ehkä neljällä viidellä sitte hienosti niinkun kuuluukin.
mitään oiretta tämän jälkeen ei ole ilmennyt. kunnolla kerkes kyllä pelästyttää. oppii sitä näköjään näistä uutta päälle 3-kymppisenäkin..
Comment
-
-
Lainataas tätä topiccia vaikka ihan samanlainen ongelma ei olekaan. Tänään kaupan pihasta lähdettäessä tunnin seisonnan jälkeen -15 asteen pakkasesta konehuoneesta kuului vain voimakas naks/kolahdus käännettäessä avain start asentoon, mutta mitään muuta ei tapahtunut. Todennäköisesti solenoidi veti, mutta startti ei lähtenyt pyörimään. Tämän jälkeen uusi starttaus ja auto lähti käyntiin normaalisti terävästi pyörittäen ja käynnistyi heti. Myöhemmin parin seuraavan lyhyen seisonnan jälkeen vika ei ole uusiutunut. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko vakava oire vai sattuiko vaan tilapäinen häiriö? Lähinnä mietityttää onko vian aiheuttaja startti vai voiko muilla tekijöillä olla osuutta asiaan? Ensimmäisenä tulee mieleen, että mitä tapahtuu jos automaattia starttaa vaihdekepin ollessa muussa kuin P tai N asennossa eli olisiko kepiltä tullut tieto voinut olla väärä? Aikaisemmin startti ei ole oireillut millään lailla ja myös tämän jälkeen on pyörittänyt todella terävästi. Autona minun tapauksessa 528iA Touring -99.BMW 530iA Touring -05
Comment
-
-
Originally posted by markok View PostLainataas tätä topiccia vaikka ihan samanlainen ongelma ei olekaan. Tänään kaupan pihasta lähdettäessä tunnin seisonnan jälkeen -15 asteen pakkasesta konehuoneesta kuului vain voimakas naks/kolahdus käännettäessä avain start asentoon, mutta mitään muuta ei tapahtunut. Todennäköisesti solenoidi veti, mutta startti ei lähtenyt pyörimään. Tämän jälkeen uusi starttaus ja auto lähti käyntiin normaalisti terävästi pyörittäen ja käynnistyi heti. Myöhemmin parin seuraavan lyhyen seisonnan jälkeen vika ei ole uusiutunut. Onko muilla ollut vastaavaa ja onko vakava oire vai sattuiko vaan tilapäinen häiriö? Lähinnä mietityttää onko vian aiheuttaja startti vai voiko muilla tekijöillä olla osuutta asiaan? Ensimmäisenä tulee mieleen, että mitä tapahtuu jos automaattia starttaa vaihdekepin ollessa muussa kuin P tai N asennossa eli olisiko kepiltä tullut tieto voinut olla väärä? Aikaisemmin startti ei ole oireillut millään lailla ja myös tämän jälkeen on pyörittänyt todella terävästi. Autona minun tapauksessa 528iA Touring -99.E34 540 -94
Comment
-
-
Jep jep. Täällä oli tänään kans sama ongelma. On tää foorumi kyllä hyvä apu. Olis itsellä usko loppunu, mut päätin aiempien postauksien perusteella sahata ton traktorin käyntiin. Lähtihän se sit toisen auton virran avustamana.
Alkutilanne: Olin eilen siirtäny auton talliin (käynnissä 30sek). Tänään tallista ulos ottaessa ei tuntunu käyvän ihan kaikilla pytyillä(käynnissä taas 30s-1min). Sit auto oli tunnin verran pihalla ja piti ajaa takas talliin, mut eipä enää lähteny käyntiin. Ekalla starttauksella kävi muutaman sekunnin ja sit ei enää ees luvannu.
No mut tosiaan apuvirralla sahailin yhteensä vajaa minuutin ja avot!!
Comment
-
-
Nyt sitten apuja ja kiiruusti.
Eilen ajelin koko illan autolla eikä mitään ongelmaa. Kerran Fm-lähettimen jätettyäni kiinni ja käydessäni kaupassa oli akku loppunut.
Työnnöllä käyntiin eikä mitään sen jälkeen.
Tänään päivällä yrittäessäni lähteä parkista en lähtenytkään mihinkään..
Eli yritin käynnistää mutta edes kaikki merkkivalot eivät syttyneet. Startatessa kuului naksuntaa
mutta se ei ollut normaalia koska se oli todella nopeaa naksuntaa.
Naksunta kuuluu myös jostain takaa...
Äsken kun yritin apuvirralla käynnistää niin ei lähtenyt. Sama homma, kaikki merkkivalot ei edes syty. Öljy, akku, kässäri ja airbag syttyy.
Airbagin valo vilkkuu nopeasti mittariston naksutuksen mukaan. Mittariston kongi elää samalla myös omaa elämää.
Sisävalot palaa himmeästi ja vilkkuu samalla..
Laturi on uusi ja akku myös. Ja ei noi oireet voi mitenkään viitata kumpaankaan.
Missä voisi olla vika?
Auto huomen aamusta 9-> eteepäin sakkopaikalla....E30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
tuplat..Last edited by peto2; 07-02-2010, 20:54.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostNyt sitten apuja ja kiiruusti.
Eilen ajelin koko illan autolla eikä mitään ongelmaa. Kerran Fm-lähettimen jätettyäni kiinni ja käydessäni kaupassa oli akku loppunut.
Työnnöllä käyntiin eikä mitään sen jälkeen.
Tänään päivällä yrittäessäni lähteä parkista en lähtenytkään mihinkään..
Eli yritin käynnistää mutta edes kaikki merkkivalot eivät syttyneet. Startatessa kuului naksuntaa
mutta se ei ollut normaalia koska se oli todella nopeaa naksuntaa.
Naksunta kuuluu myös jostain takaa...
Äsken kun yritin apuvirralla käynnistää niin ei lähtenyt. Sama homma, kaikki merkkivalot ei edes syty. Öljy, akku, kässäri ja airbag syttyy.
Airbagin valo vilkkuu nopeasti mittariston naksutuksen mukaan. Mittariston kongi elää samalla myös omaa elämää.
Sisävalot palaa himmeästi ja vilkkuu samalla..
Laturi on uusi ja akku myös. Ja ei noi oireet voi mitenkään viitata kumpaankaan.
Missä voisi olla vika?
Auto huomen aamusta 9-> eteepäin sakkopaikalla....F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment