-PDC piippaa jatkuvasti, merkkivalo palaa tasaisesti, eli ei mene vikatilaan.
-Jos taakse tulee este, piippaa vuorotellen etutukasta jatkuvasti ja takatutkasta antaa äänimerkin ihan oikein, eli takasysteemi on kunnossa.
-Vikakoodeja ei ole, testerillä näyttää toisen etu-keskianturin(oikean) etäisyydeksi esteeseen 28-30cm jatkuvasti.
-Antureita on vaihdeltu ristiin, vika säilyy täsmälleen samana, myös testerillä tarkkailtuna.
-Kyseisen anturin johdot 3kpl on mitattu boksin liittimeen, kaikki ok vaikka heiluttelisi kuinka. Resistanssit samat kuin muillakin etuantureilla.
-Boksilta tulee akkujännite anturille, on sama kuin muilla antureilla.
-Kokeiltu toisella boksilla, täsmällen samat oireet.
Mikä tässä VOI ENÄÄ OLLA?
Hermot menee, otin boksin jo irti ettei piippaa jatkuvasti. Haluan tämän toimimaan, auton ainoa vikakin kun on...
Systeemi on siis "Active PDC", eli anturit muuttavat signaalin itse digimuotoon jota boksi sitten hyödyntää, vanhemmissa signaali tulee boksille analogisena.
-Jos taakse tulee este, piippaa vuorotellen etutukasta jatkuvasti ja takatutkasta antaa äänimerkin ihan oikein, eli takasysteemi on kunnossa.
-Vikakoodeja ei ole, testerillä näyttää toisen etu-keskianturin(oikean) etäisyydeksi esteeseen 28-30cm jatkuvasti.
-Antureita on vaihdeltu ristiin, vika säilyy täsmälleen samana, myös testerillä tarkkailtuna.
-Kyseisen anturin johdot 3kpl on mitattu boksin liittimeen, kaikki ok vaikka heiluttelisi kuinka. Resistanssit samat kuin muillakin etuantureilla.
-Boksilta tulee akkujännite anturille, on sama kuin muilla antureilla.
-Kokeiltu toisella boksilla, täsmällen samat oireet.
Mikä tässä VOI ENÄÄ OLLA?

Hermot menee, otin boksin jo irti ettei piippaa jatkuvasti. Haluan tämän toimimaan, auton ainoa vikakin kun on...
Systeemi on siis "Active PDC", eli anturit muuttavat signaalin itse digimuotoon jota boksi sitten hyödyntää, vanhemmissa signaali tulee boksille analogisena.
Comment