mulla oli e36:ssa sama homma muutaman viikon levyjen vaihon jälkeen täristi,puslat uusiksi jä päätin että tärisköön perkele vaikka paalin asti ku oli levyjä vaiheltu jo muutaman kerran,mut noin kuukausi puslajumpasta tutina hävis ja sen jälkeen 25000km ilman tutinoita kunnes vaihon pois sen.entiijä "vääntelikö" paskat puslat sit niitä levyjä,mut mystiseltä se kyllä kuulosti:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530 D etupää ravistaa. Levyt?
Collapse
X
-
Mitkä on oikeat osat? KL:n kamat ok?
No niin, huomenna hankkimassa osia. Auttakaa sen verran että osaan hankkia oikeat osat jolla tärinät katoaa. Onko liitteen kuvan osat nro 4 + 5 (tanko + kumi) + 11 (alatukivarsi) ne millä asia hoituu?
Oletan että tuo osa nro 4 on reaktiotanko? Onko puslien vaihto kuinka tuskainen operaatio (menee remontoitavaksi korjaamolle eikä omaan talliin) vai kannattaako suoraan hankkia puslitettu varsi?
Onko KL:n myymät osat olleet laadukkaita?
Ja auto siis E39 525dA Touring vm02
Comment
-
-
Originally posted by Bemujehu View PostOnko liitteen [ATTACH]77217[/ATTACH]kuvan osat nro 4 + 5 (tanko + kumi) + 11 (alatukivarsi) ne millä asia hoituu?Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
Lemförder merkkisiä hiluja kun ripustaa alustaan niin hyvä tulee, ovat orginaali tavaraa. Itse tilasin ebay.de kautta saksasta, ainoa ero merkkitiskin tavaraan oli se, että bmw logo ja varaosa numero olivat hiottu pois... ja toki hinta huomattavasti alhaisempi.."MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
Mikä myyjä ja toimitusaika?
Originally posted by Nisti View PostLemförder merkkisiä hiluja kun ripustaa alustaan niin hyvä tulee, ovat orginaali tavaraa. Itse tilasin ebay.de kautta saksasta, ainoa ero merkkitiskin tavaraan oli se, että bmw logo ja varaosa numero olivat hiottu pois... ja toki hinta huomattavasti alhaisempi..
Comment
-
-
Originally posted by Bemujehu View PostOnko myyjän nimeä / linkkiä yms vielä tiedossa? Tilanne on se että remonttiaika on varattu ja osat tulee saada viikossa, millä toimitusajalla sait ne Saksasta?
Mulla samat ongelmat ja ite tilailen varmaankin tuommoset.’11 E70 X5 40d LCI M-Sport
'02 VW Golf 1.4i
Ex: ’09 E91 320xDA LCI Touring M-Sport
’01 E39 M5, '08 E61 520dA LCI Touring M-sport, ’01 E38 730dA,´01 E39 530i Touring
Comment
-
-
Originally posted by Bemujehu View PostOnko myyjän nimeä / linkkiä yms vielä tiedossa? Tilanne on se että remonttiaika on varattu ja osat tulee saada viikossa, millä toimitusajalla sait ne Saksasta?
"MURPHY'S LAW"
"Whatever can go wrong will go wrong,
and at the worst possible time,
in the worst possible way"
Comment
-
-
näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Olisiko tuo yllä oleva asiallinen paketti vai pitäisikö ottaa jokin toinen, avittakaas miestä päätöksessä... :thinknäillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Comment
-
-
Ainakin tuolta firmalta on e46 osat olleet ihan laadukkaita hintaan nähden. Eihän ne varmasti mitään melyen hd-varsia vastaavia ole. Kannatta herkistellä vain nuo nivelet ja tarkistaa, että onhan niissä riittävästi rasvaa kumien sisällä. Itse ainakin laittanut lääkeruiskulla lisää tarvittaessa.
Comment
-
Comment