Ne ketkä ton commonrail paineanturin ovat vaihtaneet niin varmaan tietävät että tarviiko imusarjaa irrottaa että sen saa vaihdettua? Itsellä sen verran veemäinen ongelma että itse anturissa eikä liittimessä mitää vikaa oo, mutta anturin muoviosan väkäset on menny poikki/rikki että liitin ei enää naksahda itse anturiin vaan on kokoajan satunnaisessa kontaktissa, alkaa pikkuhiljaan potuttamaan kun saa käydä kokoajan painelemassa tota liitintä parempaan kontaktiin kun auto sammu tänään n.4kertaa ja jos ei sammu niin hirveetä hytkytystä/nypytystä kyllä tekee. Uus anturi tulossa, olisiko jollain vinkkejä millä sais ton liittimen pysymään kiinni paremmin siinä anturissa? Sinitarrallako?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 530d railpaine anturin vaihto?
Collapse
X
-
Tutkin tänään tuota anturia ja liitintä sen verran että anturin väkäsetkin ovat ihan kunnossa, vika onkin liittimessä...siinä toisella puolella kun pitäisi olla se pikalukitus niin liitin ei naksahda anturiin kun se toinen puoli ei pääse kiinnittymään anturiin, eli saakohan tota pelkkää liitin osaa mistään erikseen? Juurikin se mihin ne 3 piuhaa menevät???F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
-
-
Kyllähän sen kaupasta saa uuden.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
Comment