Tulipa vaihdettua sisätilanlämmittimessä tehoa (800w -> 1200w) auton ollessa lämmityksessä. Sisälämmitin siis toimi sillä hetkellä kun vaihdoin tehon 1200w, mutta sammui samantien. Tämän jälkeen lämmitin ei enää pyörinyt vaikka pyörittelin tolpan ajastinkelloa yms.
Onko sisäpistokkeessa joku sulake, joka olisi voinut palaa tuosta? Jos lämmitin olisi antanut jonkun piikin? Liitoksen irtoaminen tuskin on kyseessä, koska lämmitys katkesi ilman johtoihin koskemista. Sisälämmitin on oranssi Calix (vuodelta ~80), mutta toimiva.
Kokeiltua tämän jälkeen:
- Itse lämmitin toimii, kokeiltu kotipistorasiassa.
- Tolpassa automaattisulakkeet. Lämmitin toimii suoraan tolpan pistokkeista.
- Säteilylämmitin toimii, joskin teho on heikko.
EDIT: Auto vm.96, E39. Automaattilaatikko ja automaatti-ilmastointi (tiedä onko merkitystä tässä), säteilylämmittimen ulkopistoke "uudenlaista" Calixia.
Onko sisäpistokkeessa joku sulake, joka olisi voinut palaa tuosta? Jos lämmitin olisi antanut jonkun piikin? Liitoksen irtoaminen tuskin on kyseessä, koska lämmitys katkesi ilman johtoihin koskemista. Sisälämmitin on oranssi Calix (vuodelta ~80), mutta toimiva.
Kokeiltua tämän jälkeen:
- Itse lämmitin toimii, kokeiltu kotipistorasiassa.
- Tolpassa automaattisulakkeet. Lämmitin toimii suoraan tolpan pistokkeista.
- Säteilylämmitin toimii, joskin teho on heikko.
EDIT: Auto vm.96, E39. Automaattilaatikko ja automaatti-ilmastointi (tiedä onko merkitystä tässä), säteilylämmittimen ulkopistoke "uudenlaista" Calixia.
Comment