Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 Webasto-asiaa, ja ohjelmointia

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jsr85
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 1375
    • Oulainen

Originally posted by Risto113 View Post
    Käsi ylös, jos joku on onnistunut puukottamaan orkkis-webastoa (IHKA?) niin, että kaukosäätimellä saa YLI puolituntia lämmitysaikaa webastolla?
    Supa, Rahu, muut??
    Orkkissysteemi katkaisee aina 30min. kohdalla, tuli käynnistys miitä kautta tahansa. Pakkasilla ei tuo 30min riitä alkuunkaan, kun lämmitys on kone+sisätilat.

Mulle saa hyvää korvausta vastaan tehdä kyseisen tempun.
    Sullahan on erikoinen auto jos 5.2kw.n lämmitin ei riitä Toisilla riittää alle 1kw.n lohkolämmitin. ja siihen 500w sisätilan lämmitystä päälle. Onhan se kyllä siitä kiinni et mitä vaatii.

No omassani riittää molempiin, jopa -35 asteessa

Itse ohjelmointiin en ota kantaa.
    ..pää kumarassa kohti uusia vastoinkäymisiä...

Comment

• Dunky
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2003
      • 4929
      • Kotka

Originally posted by Risto113 View Post
      Käsi ylös, jos joku on onnistunut puukottamaan orkkis-webastoa (IHKA?) niin, että kaukosäätimellä saa YLI puolituntia lämmitysaikaa webastolla?
      Supa, Rahu, muut??
      Orkkissysteemi katkaisee aina 30min. kohdalla, tuli käynnistys miitä kautta tahansa. Pakkasilla ei tuo 30min riitä alkuunkaan, kun lämmitys on kone+sisätilat.

Mulle saa hyvää korvausta vastaan tehdä kyseisen tempun.
      Ei onnistu koodaamalla. Ja jos pitaisit vaikka tunnin päällä niin auto olisi oltava tolpassa kiinne koko ajan että lähtisi käyntiin.
      Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

Comment

• HBD
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2003
        • 269
        • Hämeenlinna

itselle tulossa ajoon sattuneesta syystä pitkän (12kk) seisonnan jälkeen ´02 e39 530D. Webastoa on kaukosäätimellä käytelty seisokin aikana parin kuukauden välein ja toimii edelleen, mutta pitäisikö laitetta välillä huoltaakin ja mitä tälläiseen huoltoon sisältyy?

Auto tuotu maahan 2005, webasto on siitä lähtien toiminut moitteetta, mutta muistaakseni mitään huoltoa ei ole tehty tänä aikana.

Voiko huoltotoimenpiteitä itse tehdä vai kannattaako käyttää jossain osaajalla?
        BMW 530 xd
        Porsche 911
        MB C123 230ce

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍