eli kysymyksessä on vm97 523i ja pakokaasut ovat liian korkeat
-co on joutokäynnillä 0,45 ja kierroksilla 0,48
-hc joutokäynnillä 210 ja kierroksilla 190
-lamda 1,01 suurinpiirtein
eli katsastin auton vuosi sitten ja päästöt oli todella hyvät hc oli n 10-15
keväästä autosta rupesi katalysaattori kolisemaan, ja nuukana en ostanu alkuperäistä vaan asensin tämmösen mallia biltaman tarvike katin jossa jopa väitetään että sopii jopa neljän litran koneeseen. jota en kyllä usko koska katti on todella pieni ja ahtaan tuntunen, nyt katsoimme sitä nosturilla ja näytti olevan aivan keltanen ja koputtelemalla vaikutti kiinteältä. ja bilteman katti. oisko taas että on hyvä uskosta kustu silmään?
sitten autoon on vaihdettu tulpat ym ym ja massamittarikin on todettu ehjäksi ajokokeella. samoin lamdat . ei tule vikakoodia.
venttiili vikaa ei ole (esim palanut venttiili) eikä kansi vikaa tms että vesi pilaisi katin.
eli onko muuta vaihtoehtoa kun tinailla uusi katti sinne? vai mitä olette mieltä
-co on joutokäynnillä 0,45 ja kierroksilla 0,48
-hc joutokäynnillä 210 ja kierroksilla 190
-lamda 1,01 suurinpiirtein
eli katsastin auton vuosi sitten ja päästöt oli todella hyvät hc oli n 10-15
keväästä autosta rupesi katalysaattori kolisemaan, ja nuukana en ostanu alkuperäistä vaan asensin tämmösen mallia biltaman tarvike katin jossa jopa väitetään että sopii jopa neljän litran koneeseen. jota en kyllä usko koska katti on todella pieni ja ahtaan tuntunen, nyt katsoimme sitä nosturilla ja näytti olevan aivan keltanen ja koputtelemalla vaikutti kiinteältä. ja bilteman katti. oisko taas että on hyvä uskosta kustu silmään?
sitten autoon on vaihdettu tulpat ym ym ja massamittarikin on todettu ehjäksi ajokokeella. samoin lamdat . ei tule vikakoodia.
venttiili vikaa ei ole (esim palanut venttiili) eikä kansi vikaa tms että vesi pilaisi katin.
eli onko muuta vaihtoehtoa kun tinailla uusi katti sinne? vai mitä olette mieltä
Comment