Elikkä jos vaihdan pre-facelift e39:siini facelift valojen kaveriksi LCM 3 yksikön niin toimiiko se ihan kun laittaa paikoilleen vai pitääkö koodata? :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 ja eri versiot LCM:stä?
Collapse
X
-
e39 ja eri versiot LCM:stä?
Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"Tags: None
-
-
Siihen pitää ensin muuttaa oikea VIN ja kilsat ja sitten koodata. Jos facelift valot haluat toimimaan oikein, pitää olla LCM 3B tai 4, 3(A) on liian vanha. Sitten jos on manuaalinen valojen korkeussäätö, pitää olla yksilö, jossa mainittu "mit man. LWR".E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
-
Ok, eli taitaa olla helpompaa tinata vastukset takavaloihin!Näillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Ihmettelin miksei korkeudensäätö toimi. LCM oli ohjelmoitu joskus v.2005, 4v auton valmistuksesta.
Myöskään xenonit ei syttyneet aina jos yritti sytyttää valoja kun virta oli jo päällä.
BMW scannerilla laitoin xenon option ja ruksasin kaikki kordeudensäädön optiot. Xenonit toimii nyt mutta LRA3 modulia ei löydy scannerilla eikä INPA:lla. Itse moduli kyllä on hansikaslokeron takana ja valmistustiedoista näkyy että se on ollut alkuperäisenä. No ihmettelin sitten tuota LCM:ää ja kun katsoin niin 4B on malli ja Man LWR. Menisköhän uudelleen ohjelmoimalla vai pitääkö hankkia "ohne LWR"?Bemari ohjelmistot, myös uusimmat autot.
Comment
-
Comment