Vikakoodi ilmoitti oikeaa etuanturia vialliseksi. Anturi vaihdettu ei vaikutusta. Abs ja asc toimii hetken kun ajamaan lähtee mutta niin että abs vaikuttaa jarruihin kokoajan eli rutisee jarrutti sitten liukkaalla tai pitävällä pinnalla. Autossa on abs yksikkö sellainen että liitin on pystyasennossa vasemmassa kulmassa eikä makuullaan alhaalla autoon katsottuna poikittain oleva. Onko korjaus kuitenki tuolle omalle boxillekkin mahdollista vai onko autossa jossain muualla toinen boksi kun tuo oma on huomattavasti ohuempaa mallia? Miten alan edes vikaa selvittämään? Auttakaas nyt pikkasen tämän asian kanssa kun en tiedä moisista vioista hittoakaan. Auto mallia 523i -96
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 abs+acs ongelma = Ongelma ratkastu.
Collapse
X
-
Originally posted by Karvanaamari View PostVikakoodi ilmoitti oikeaa etuanturia vialliseksi. Anturi vaihdettu ei vaikutusta. Abs ja asc toimii hetken kun ajamaan lähtee mutta niin että abs vaikuttaa jarruihin kokoajan eli rutisee jarrutti sitten liukkaalla tai pitävällä pinnalla. Autossa on abs yksikkö sellainen että liitin on pystyasennossa vasemmassa kulmassa eikä makuullaan alhaalla autoon katsottuna poikittain oleva. Onko korjaus kuitenki tuolle omalle boxillekkin mahdollista vai onko autossa jossain muualla toinen boksi kun tuo oma on huomattavasti ohuempaa mallia? Miten alan edes vikaa selvittämään? Auttakaas nyt pikkasen tämän asian kanssa kun en tiedä moisista vioista hittoakaan. Auto mallia 523i -96
Comment
-
-
Originally posted by Karvanaamari View PostVikakoodi ilmoitti oikeaa etuanturia vialliseksi. Anturi vaihdettu ei vaikutusta. Abs ja asc toimii hetken kun ajamaan lähtee mutta niin että abs vaikuttaa jarruihin kokoajan eli rutisee jarrutti sitten liukkaalla tai pitävällä pinnalla. Autossa on abs yksikkö sellainen että liitin on pystyasennossa vasemmassa kulmassa eikä makuullaan alhaalla autoon katsottuna poikittain oleva. Onko korjaus kuitenki tuolle omalle boxillekkin mahdollista vai onko autossa jossain muualla toinen boksi kun tuo oma on huomattavasti ohuempaa mallia? Miten alan edes vikaa selvittämään? Auttakaas nyt pikkasen tämän asian kanssa kun en tiedä moisista vioista hittoakaan. Auto mallia 523i -96
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View PostEi ole yksikkö vialla tuossa, (eikä muissakaan missä liitin on pystyssä ja varsinainen abs elektroniikka siis hanskalokeron takana, konehuoneessa vain hydrauliikka ja sen solenoidit) tai kannattaa lottokin laittaa vetämään. Todennäköisesti vaihtamasi (tarvike?) anturi on viallinen tai anturin kiinnityspintaa navasta ei ole putsattu kunnolla jolloin anturi jää liian kauas pulssikehästä tai pyöränlaakeri on viallinen.E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
-
Samalla putsaat sen laakerin anturikehän ruiskuttamalla jarrukliineriä anturin aukosta pyörittäen napaa. Aika monta "anturivikaa" on korjaantunut pelkästään anturin ja kehän putsauksella.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostSamalla putsaat sen laakerin anturikehän ruiskuttamalla jarrukliineriä anturin aukosta pyörittäen napaa. Aika monta "anturivikaa" on korjaantunut pelkästään anturin ja kehän putsauksella.E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
-
Voi suihkia huolella.. katsoo vaikka taskulampulla siitä kolosta että on varmasti puhdas enenkuin laittaa anturin kiinni..jarrucleanerihän haihtuu melko nopeasti niin sitä ei tarvitse erikseen kuivailla.Kaarien mankelointia yli kymmenen vuoden kokemuksella.
Tiedustelut priva tai 0452210069
Current
E61 530d
E39 530d
E39 520iA
E46 330xd
E28 528i
Comment
-
-
Originally posted by Robi View PostVoi suihkia huolella.. katsoo vaikka taskulampulla siitä kolosta että on varmasti puhdas enenkuin laittaa anturin kiinni..jarrucleanerihän haihtuu melko nopeasti niin sitä ei tarvitse erikseen kuivailla.E39 523i -96 Aspensilber Metallic
Suzuki GSX 750F
Comment
-
Comment