530dA, -02, e39, 215 tkm, alkoi kesken matkan savuttaa, kierrokset eivät laskeneet alle 2 tuhannen, vaikka päästi kaasusta irti.
Sammutin koneen ja hinautin auton talliin, oli mennyt dieseliä öljyn sekaan, öljyn pinta oli erittäin korkealla.
Voiko polttoaine päästä öljyn sekaan korkeapainepumpun rikkoutuneen tiivisteen välistä? Vai mitä kautta aine on voinut sinne kulkeutua?
Otin suuttimet irti, yhden suuttimen kärki oli pullistunut. Ulkopinta aivan nokinen. Kuparirengas lytyssä, ilmeisesti joku kiristänyt liian tiukkaan.
Osaako joku viisaampi kertoa, mitä tässä on oikein tapahtunut ja mitä kaikkea menee uusiksi?
Sammutin koneen ja hinautin auton talliin, oli mennyt dieseliä öljyn sekaan, öljyn pinta oli erittäin korkealla.
Voiko polttoaine päästä öljyn sekaan korkeapainepumpun rikkoutuneen tiivisteen välistä? Vai mitä kautta aine on voinut sinne kulkeutua?
Otin suuttimet irti, yhden suuttimen kärki oli pullistunut. Ulkopinta aivan nokinen. Kuparirengas lytyssä, ilmeisesti joku kiristänyt liian tiukkaan.
Osaako joku viisaampi kertoa, mitä tässä on oikein tapahtunut ja mitä kaikkea menee uusiksi?
Comment