Moro
Eli ongelma on se että tänä aamuna katsoin nii oli autos jostain vuotanut öljyä. ja vuoti ihaN PERKELEESTI...
Sitten nyt illalla ajoin kaverin montulle ja jossain vaiheessa huomasin että auto ei lähe liikkelle enään kunnol. Eli kun lähtee liikkeelle moottori huutaa kierrokset nousee ja kuuluu ihme vikinää, mut auto ei liiku. Sit ku lisää kaasu niin se lähtee liikkelle.
Lisäks pienillä nopeuksilla vaihelaatikko käyttäytyy samal se arpoo vaiheen: pistää pienimmän ja kierrokset nousee sit se yhtäkkiä saattaa pistää isoimman tupaan yms.
Isoilla nopeuksilla ei mtn hätää. Lisäksi se on menny jo 2 kertaa "fail safe mode":n. Ja matkaa oli kaverille muutama km.
No kun pääsin montulle ja purettiin suojat ja keulan niin etsittiin uotoa ja löydettiin vuoto putkessa joka menee ojhaustehostimen säiliöstä ns "syyläriin" eli kun edessä on vaihelaatikon syyläri, sen takana on ilmastoinnin kenno ja sen vieressä menee ohjaustehostimen putket. ja yksi niistä alumiiniputkista vuotaa koko ajan kun auto on käynnissä. Ja kun katsoin säiliöön niin siinä oli noin 1cm alle minimin.
Kysymys on se että vaikuttaako se laatikon toimintaan???? Eli esim jos abs- anturiin tulee vikaa niin loota menee "fail safe mode":n mutta vaikuttaako tehostimen nesteet siihen?
Onko kellään mitään hajua paljonko tulee maksamaan sen vaihto????? Eli käsittääkseni sitä ei voi itse vaihtaa koska kaikki liittimet on puristusliittimii ja putket on alumiinia.
Eli ongelma on se että tänä aamuna katsoin nii oli autos jostain vuotanut öljyä. ja vuoti ihaN PERKELEESTI...
Sitten nyt illalla ajoin kaverin montulle ja jossain vaiheessa huomasin että auto ei lähe liikkelle enään kunnol. Eli kun lähtee liikkeelle moottori huutaa kierrokset nousee ja kuuluu ihme vikinää, mut auto ei liiku. Sit ku lisää kaasu niin se lähtee liikkelle.
Lisäks pienillä nopeuksilla vaihelaatikko käyttäytyy samal se arpoo vaiheen: pistää pienimmän ja kierrokset nousee sit se yhtäkkiä saattaa pistää isoimman tupaan yms.
Isoilla nopeuksilla ei mtn hätää. Lisäksi se on menny jo 2 kertaa "fail safe mode":n. Ja matkaa oli kaverille muutama km.
No kun pääsin montulle ja purettiin suojat ja keulan niin etsittiin uotoa ja löydettiin vuoto putkessa joka menee ojhaustehostimen säiliöstä ns "syyläriin" eli kun edessä on vaihelaatikon syyläri, sen takana on ilmastoinnin kenno ja sen vieressä menee ohjaustehostimen putket. ja yksi niistä alumiiniputkista vuotaa koko ajan kun auto on käynnissä. Ja kun katsoin säiliöön niin siinä oli noin 1cm alle minimin.
Kysymys on se että vaikuttaako se laatikon toimintaan???? Eli esim jos abs- anturiin tulee vikaa niin loota menee "fail safe mode":n mutta vaikuttaako tehostimen nesteet siihen?
Onko kellään mitään hajua paljonko tulee maksamaan sen vaihto????? Eli käsittääkseni sitä ei voi itse vaihtaa koska kaikki liittimet on puristusliittimii ja putket on alumiinia.
Comment