Eli vika ei suoraan antureissa ole mutta vaihdon yhteydessä tuli vikaa kyllä 
Eli vaihdoin taakse abs anturit ja tietty ne oli niin kovin hapettunut kiinni ettei lähtenyt muuta ku poraamalla irti.
Nyt ilmeni uus ongelma, alle ~50km/h vauhdissa kun painaa jarrua normaalisti niin alkaa abs hakkaa vastaan, tuntuis että se hakkaa vastaan pyörimisnopeudella, eli jos auto rullaa hitaammin niin ei hakkaa niin usein kuin esim 50kmh vauhdissa.
Sitten kun tekee konejarrutuksen niin alkaa luistonesto vilkkumaan ~3k kierrosten jälkeen.
Eli kysymys kuuluu, mitähän oon porannut/sörkkinyt ruuvarilla paskaksi sieltä anturi pesästä. Kaikki ideat tervettulleet!

Eli vaihdoin taakse abs anturit ja tietty ne oli niin kovin hapettunut kiinni ettei lähtenyt muuta ku poraamalla irti.
Nyt ilmeni uus ongelma, alle ~50km/h vauhdissa kun painaa jarrua normaalisti niin alkaa abs hakkaa vastaan, tuntuis että se hakkaa vastaan pyörimisnopeudella, eli jos auto rullaa hitaammin niin ei hakkaa niin usein kuin esim 50kmh vauhdissa.
Sitten kun tekee konejarrutuksen niin alkaa luistonesto vilkkumaan ~3k kierrosten jälkeen.
Eli kysymys kuuluu, mitähän oon porannut/sörkkinyt ruuvarilla paskaksi sieltä anturi pesästä. Kaikki ideat tervettulleet!

Comment