Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 530D mikä on tämä polttoainelinjaston osa / merkitys? *ratkaistu*

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hcet
    BTCF Member
    • Oct 2018
    • 124
    • Tampere

    #16
    Originally posted by HTK12 View Post
    Luulin, että meinasit vaan ottaa tuo rajoittimen pois ja korvata sen pätkällä letkua. Tällöin korkeapainepumpulle ei tule riittävää painetta, kun polttoaine virtaa vapaasti takaisin tankkiin.

    No jos kytket sen siirtopumpun suoraan korkeapainepumppuun, miten rajaat sen pumpulle menevän paineen? Et mitenkään, koska silloin pumpulle menee aina se täysi paine mitä se siirtopumppu pystyy tuottamaan. Tämä ei ole toivottu tilanne. Siksi siellä on tuo venttiili.
    Juu senhän totesin itsekin että jokin paineensäätöön tarvitaan

    Comment

    • Clavurion
      Bimmer Enthusiast
      • Feb 2005
      • 9159
      • Oulu

      #17
      Niin, tuo rajoitinventtiili päästää paluulinjaan, jos suodattimelta korkeapainepumpulle menevässä linjassa paine nousee yli 4 bar.
      E39 530dA -02 M-Sport
      E53 X5 3.0dA -06 Sport
      * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
      Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

      Comment

      • HTK12
        BTCF Member
        • Jul 2011
        • 10941
        • Joensuu

        #18
        Originally posted by Hcet View Post
        Niin eli tuosta päästetään paluuseen ainetta kun linjapaine alkaa nousemaan? Paineen jos säätää muutoin ei tuota tarvita. Voi myös tehdä oikaisun niin että tuon venttiilin yhdistää suoraan paluuseen.
        Mutta sitä paluuta ei tarvitse mitenkään kuristaa tai rajata.
        Tuo rajaa sen siirtopaineen halutuksi. Jotenkin se siirtopaine on vaan rajattava. Itse en vaan ymmärrä miksi lähteä mitään muuta rakentamaan kun tuo rakenne on toimiva. Toki jos tykkää jotain rakentaa, niin voihan sitä aina rakennella.
        e39 540iA E85

        Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
        Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
        Retrofit ym. koodaukset (BMW)
        Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
        INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
        Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

        Comment

        • Hcet
          BTCF Member
          • Oct 2018
          • 124
          • Tampere

          #19
          Kun nyt utelin

          Comment

          • schwarze
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2004
            • 2016
            • Kangasala

            #20
            Hellyttävää tämä pyörän uudelleenkeksiminen
            Exät vuodesta 1986 -> 2002 tii -71, 1502 -75, 323i -79, 320 -80, 318i -84, 323i -84, 316 -85, 316 -84, 525i -89, 316 -88, 316 -84, 525i -91, 530dA Touring M-Sport -02, 318i Touring -00, E91 325iA -05, 530dA Touring -01, E61 530dA Lci -07 M-Sport, 325ti -03 M-Sportattu, E90 320d M-Sport -06 Le Mans Blau.
            Näillä mennään kesäisin: E30 Hartge H//27 replika, E21 320/6 -82 Museorekisteröity (Klassikot #8 -24), BMW Motorrad Typ 248 R45 -78 Museorekisteröity

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎