Kyseessä vanhempi navi, jonka valintanappula ei toimi. Kuvan osa 8. Mistä uusi ja miten lähtee irti?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Navin "rotary knop"
Collapse
X
-
Irti lähtee ihan vetämällä.
Multa pitäis löytyä myös osia tuohon kunhan ensin keksit mitä tarvitset.BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
-
-
Originally posted by ss900 View PostKyseessä vanhempi navi, jonka valintanappula ei toimi. Kuvan osa 8. Mistä uusi ja miten lähtee irti?
Homma ei siis korjaannu pelkkää nuppia vaihtamalla, eli navi pitää irroittaa ja purkaa nappulan mekanismi pois takapuolelta!Last edited by WSE1; 25-04-2010, 22:00.
Comment
-
-
Eihän siinä itse napissa..
..mitään vikaa tietenkään ole, näytti olevan pelkkä kumipäälysteinen muovitappi. Ongelma on nupin äärettömän herkkä, lähes puhalluksesta ottava kontakti. Ja joskus kontakti tuntuu jäävän kokonaan "kiinni", kunnes nuppia vetää ulospäin varovasti. Kiitos ohjeista, puran sopivan ajan tullen. Sanokaapa vielä, miten uskaltaa alkaa sitä koko "navi -paneelia" kiskomaan ulos?
Comment
-
-
sivuilla olevat koristelistat pois vetämällä, näytön koristelista on kahdella pikkuruuvilla sivuilta kiinni, se pois ja itse näyttö on ruuveilla kolmesta kulmasta ja alapuolelta (lähes keskellä) yhdellä ruuvilla kiinni.Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by buksin-1 View Postsivuilla olevat koristelistat pois vetämällä, näytön koristelista on kahdella pikkuruuvilla sivuilta kiinni, se pois ja itse näyttö on ruuveilla kolmesta kulmasta ja alapuolelta (lähes keskellä) yhdellä ruuvilla kiinni.
Comment
-
-
Onnistui
...hienosti, vihdoin kun oli viitseliäisyyttä aloittaa. Kiitos ohjeista. Kolviahan siinä ei välttämättä tarvinnut. Sen itse "napin pohjan" kaksi piirilevyä tuli kiltisti päällekäin ulos tuon mainitun kaaren taivutuksen jälkeen. (Tai osinhan se murtui, mutta kasatessa liimaa vähän kaveriksi). Kasatessa mietin, että saako sen 16:9 näytön ihan plug&play -tyyppisesti tuohon? Mikäli kyllä, niin kertokaa, jos jollain pyörii sellainen nurkissa.
Comment
-
Comment