Melkosen varmasti joku ahtoletku irti/rikki.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 530d farkku sanoi poks
Collapse
X
-
Dodiin, eli tuota välijäähdytin oli irronnut yhdestä kohtaa ja sitä mukaan yks ahtoletku oli lähteny irti ja thats it. Onneksi selvittiin näinkin helpolla.
Sitten aletaan soittelemaan Autoklinikalle joka laitteli n. 1,5kk sitten uutta konepeltiä, puskuria, ilmaohjauksia välijäähdytintä jne pienen mällin jäljiltä uusiksi, jotta kuinka on mahdollista että cooleri irtoilee näinkin helposti :think
Comment
-
-
Originally posted by laine View PostOorrait eli oisko tämä nyt se hetki kun lähtis sitten uus turbo tilaukseen uusilla suuttimilla, isommalla välijäähdyttimellä, pakosarjalla ja putkistolla?
Isompi ahdin, isommat suuttimet, vauhtipyörä, kytkin, pakosarja ja ohjelmointi.
Comment
-
-
Cooleri on kiinni ainoastaan siinä muovisessa jäähdytinkehikossa muoviklipseillä. Yläpuolen kiinnitykset ovat osa tuota koteloa ja alapuolen kiinnitysosat (Nr.6) saa erikseen. Liekö nuo ehjiä, vai vaihdettiinko tuo koko kehys?E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Matula View PostVaikka viaksi ei nyt osoittautunutkaan ahdin mutta lisää voimaa pitäisi saada niin ylläolevan listan korjaisin seuraavanlaiseksi.
Isompi ahdin, isommat suuttimet, vauhtipyörä, kytkin, pakosarja ja ohjelmointi.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Hintaahan tuolle paketille tulee, suuttimet kun eivät ihan ilmaisia ole.
Ja saahan pelkällä ohjelmoinnillakin ihan mukavasti lisää potkua ensinälkään.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
M57 ensimmäiset halvat 30-40 lisähevosta n. 500-1000e riippuen ohjelmasta. Seuraavat 40-50 hevosta 3500e ylöspäin riippuen kuinka edullisesti saa osia haalittua ja mitä tekee voimansiirrolle, ohjelmointi pitää joka tapauksessa tehdä. Periaatteessa ei tota ekaa ohjelmointia ei kannata tehdä ollenkaan, vaan ensin pultata palikat kiinni ja sit vasta penkkiin, eli tolla tokalla stagella ja hinnalla saa siis 70-90 hepoa.
Comment
-
-
Originally posted by Thuppu View PostM57 ensimmäiset halvat 30-40 lisähevosta n. 500-1000e riippuen ohjelmasta. Seuraavat 40-50 hevosta 3500e ylöspäin riippuen kuinka edullisesti saa osia haalittua ja mitä tekee voimansiirrolle, ohjelmointi pitää joka tapauksessa tehdä. Periaatteessa ei tota ekaa ohjelmointia ei kannata tehdä ollenkaan, vaan ensin pultata palikat kiinni ja sit vasta penkkiin, eli tolla tokalla stagella ja hinnalla saa siis 70-90 hepoa.Jolli Detailing -kulkupelit kiiltäväksi-
Myös vikakoodien luvut, huollot sekä korjaukset. Kaikki merkit!
PM tavoittaa, puhelimella ei.
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostMinkäslaisille luvuille väännöt nousevat jos tehot nousevat +250hp? Lähinnä ajattelen esim vaihteiston kestävyyttä?
Comment
-
-
Originally posted by Jolli View PostMinkäslaisille luvuille väännöt nousevat jos tehot nousevat +250hp? Lähinnä ajattelen esim vaihteiston kestävyyttä?
Tuolla valmis lomake jolla voi laskea molemmin päin.
Kuten tunnettua, moottori tuottaa vain vääntöä eri kierrosluvuilla, teho lasketaan siitä.
Lisäys: Eli vääntöä ei voi rajoittaa tehon samalla laskematta kyseisellä kierrosluvulla. Samasta syystä (bensa)virimoottoreissa on korkeat kierrokset.Last edited by Esal; 10-05-2010, 23:15.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View PostTuolla valmis lomake jolla voi laskea molemmin päin.
Kuten tunnettua, moottori tuottaa vain vääntöä eri kierrosluvuilla, teho lasketaan siitä.
Lisäys: Eli vääntöä ei voi rajoittaa tehon samalla laskematta kyseisellä kierrosluvulla. Samasta syystä virimoottoreissa on korkeat kierrokset.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by Clavurion View PostTämä iänikuinen "ongelma" ei nyt kosketa tätä kyseistä moottorin viritystä. Näissä dieseleissä vääntökäyrä tippuu yleensä 2000 RPM jälkeen kuin lehmän häntä. Eli joka tapauksessa väännöt huipputehon alueella ovat selvästi pienemmät, kuin siellä alakierrosten vääntöhuipussa.*** E53 X5 3.0d 2005 ***
Comment
-
-
Originally posted by Esal View Postjoo, jos teho 250hv kierroksilla 4500, ollaankin väännössä 390nm mikä on aika paljonE39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Comment