Myin viime syksynä isälleni auton ja on tähän asti pelannu ihan mukavasti. Mutta nyt kun takapää alkoi narisemaan samoihin aikoihin, kun absivalot syttyi ja sitten tuli vielä tuo laatikkovika, niin aloin miettimään, et olisi varmaan sit kuitenkin pitänyt myydä jollekin vähemmän tutulle tuo auto
Laatikon malli A5S360R, eli nähtävästi se GM:n tekemä.
Aivan yllättäen lakkasi nelos- ja viitosvaihde pelaamasta ja mittaristoon syttyi vaihdelaatikon keltainen vikavalo.
Auton sammuttamisen jälkeen vikavalo hävisi, mutta ei vaihda kolmosta isommalle ja moottorijarrutusta ei tunnu olevan autossa ollenkaan. Vikavalo syttyy uudelleen, kun ajaa kolmosella yli 90, jolloin kierroksia alkaa olla vähän yli 3500rpm.
Vaihteet 1-2-3 vaihtaa kyllä nätisti, mutta kun olisi kiva ajella ihan maantienopeuksiakin välistä
Abseissa oli kans samaan aikaan vikaa ja vaihdettiin eteen oikealle anturi ja absin vikavalo ja vikakoodit hävisi sen jälkeen, mutta ei ollut vaikutusta vaihdelaatikon ongelmaan.
Soitin jo Maaningalle Siekkiselle ja ei kovasti kehunut laatikkoa ja sanoi, että eivät mielellään edes yritä korjailla näitä. Kuulemma ne ZF:n laatikot voi saada ihan korjaamallakin kuntoon.
Pikaisesti vilkaistiin öljyjä ja mustan oloiset olivat. Vielä ei ehditty vaihtamaan. Luulen, että ei ole koskaan öljyjä vaihdettu ja kilometrejä on 315tkm.
Olisiko kenelläkään ideoita? Aika kovan hintaisia nuo vaihtolaatikot, joista ei edes tiedä, että kuinka pitkään tulee kestämään.
INPA:lla vaihdelaatikon vikakoodit:
Gear Check 4
Gear Check 5
CAN-Time-Out ASC,
Can Wheel speeds (tämä hävisi, kun absianturin vaihtoi)
ABS:n vikakoodit:
electromagnetic field susceptibility
wheel sensor front right
wheel sensor front left
Laatikon malli A5S360R, eli nähtävästi se GM:n tekemä.
Aivan yllättäen lakkasi nelos- ja viitosvaihde pelaamasta ja mittaristoon syttyi vaihdelaatikon keltainen vikavalo.
Auton sammuttamisen jälkeen vikavalo hävisi, mutta ei vaihda kolmosta isommalle ja moottorijarrutusta ei tunnu olevan autossa ollenkaan. Vikavalo syttyy uudelleen, kun ajaa kolmosella yli 90, jolloin kierroksia alkaa olla vähän yli 3500rpm.
Vaihteet 1-2-3 vaihtaa kyllä nätisti, mutta kun olisi kiva ajella ihan maantienopeuksiakin välistä
Abseissa oli kans samaan aikaan vikaa ja vaihdettiin eteen oikealle anturi ja absin vikavalo ja vikakoodit hävisi sen jälkeen, mutta ei ollut vaikutusta vaihdelaatikon ongelmaan.
Soitin jo Maaningalle Siekkiselle ja ei kovasti kehunut laatikkoa ja sanoi, että eivät mielellään edes yritä korjailla näitä. Kuulemma ne ZF:n laatikot voi saada ihan korjaamallakin kuntoon.
Pikaisesti vilkaistiin öljyjä ja mustan oloiset olivat. Vielä ei ehditty vaihtamaan. Luulen, että ei ole koskaan öljyjä vaihdettu ja kilometrejä on 315tkm.
Olisiko kenelläkään ideoita? Aika kovan hintaisia nuo vaihtolaatikot, joista ei edes tiedä, että kuinka pitkään tulee kestämään.
INPA:lla vaihdelaatikon vikakoodit:
Gear Check 4
Gear Check 5
CAN-Time-Out ASC,
Can Wheel speeds (tämä hävisi, kun absianturin vaihtoi)
ABS:n vikakoodit:
electromagnetic field susceptibility
wheel sensor front right
wheel sensor front left
Comment