Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 lämppärin moottorin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • penna87
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 15
    • suomi

    e39 lämppärin moottorin irroitus

    kuulostaa aika työläältä tuon moottorin irroitus. itse irroitin moottori ja irroitukseen meni vajaa tunti ensikertalaiselta..

    Kojelaudasta irroitin ensin soittimen, koriste listat, pilarin muovit, mittariston, hanskalokeron, keskikonsolin sivumuovit, ratin takaa kojelaudanmuovit, irroitettujen osien alta löytyy ruuveja jolla kojelaudan yläosa lähtee irti joka halkeaa koristelistojen alta. Kojelaudan irroitettua äänieriste irti jonka alla näkyy puhallinkotelo, puhallinkotelosta keskeltä läppäkotelonkansimuovi irti (pikakiinnikeillä), jonka alta ilmestyy puhaltimenkotelo. Ennen puhaltimen irroitusta läppien aksli irti, jonka jälkeen puhallinkotelon kansi irti jolloin saat moottorin irti.

    jotain pientä saattoi jäädä välistä, mutta ei tarvitse otta bägejä,istuimia,keskikonsoleita ym.... irti.
    Last edited by penna87; 20-05-2010, 23:38.
  • superb
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2005
    • 2827

    #2
    Vajaa tunti? Ammattimies... korjaantuiko vika ja mikä se vika olikaan?

    Comment

    • penna87
      Newbiemmer
      • Oct 2009
      • 15
      • suomi

      #3
      vikahan löytyi loppujenlopuksi johtosarjasta, luulin että moottori säkänä kun ei vastuksen ohittamallakaan lähtenyt pyörii. Nyt liittimiä uusittu ja pelaa hienosti

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎