Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Pissipoika ongelmaa...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JaQu
    Bimmer Rookie
    • Oct 2009
    • 58
    • Hamina

E39 Pissipoika ongelmaa...

Eli mitäs hattua tää nyt tahtoo tarkoittaa että mulla ei tuu kuspojan isommasta säiliöstä ollenkaan nestettä tuulilasille kun nykäsee viiksestä?
    Lampuille kyllä suhauttaa ihan normaalisti....

Sitten taas kun painaa viiksen päästä siitä nappulasta niin tulee molemmille (olettaen ettei se pieni säiliö ole tyhjentynyt )

Voiko nyt olla niin että säiliöstä on letku irti? mistä sinne pääsee helpoiten?
    Muuta en nyt itse keksi mutta jos jollain sattuu olemaan jotain muuta veikattavaa niin olisi suotavaa avata sanainen arkkunsa :think

Toinen juttu mietityttää myös, eli kytkin tuntuu välillä oudolta.
    Ns. normiajossa ei ole mitään, mutta jos rykäsee kierrokset 6000rpm paikkeille ja vaihtaa isompaa niin kytkin muuttuu jähmeäksi, mutta palautuu normaaliksi taas hetken kuluttua. Onko paketti siis menossa uusiksi?
    F11 520D -11
  • Valunki
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2003
    • 474
    • Helsinki

Originally posted by JaQu View Post
    Eli mitäs hattua tää nyt tahtoo tarkoittaa että mulla ei tuu kuspojan isommasta säiliöstä ollenkaan nestettä tuulilasille kun nykäsee viiksestä?
    Lampuille kyllä suhauttaa ihan normaalisti....

Sitten taas kun painaa viiksen päästä siitä nappulasta niin tulee molemmille (olettaen ettei se pieni säiliö ole tyhjentynyt )

Voiko nyt olla niin että säiliöstä on letku irti? mistä sinne pääsee helpoiten?
    Muuta en nyt itse keksi mutta jos jollain sattuu olemaan jotain muuta veikattavaa niin olisi suotavaa avata sanainen arkkunsa :think

Toinen juttu mietityttää myös, eli kytkin tuntuu välillä oudolta.
    Ns. normiajossa ei ole mitään, mutta jos rykäsee kierrokset 6000rpm paikkeille ja vaihtaa isompaa niin kytkin muuttuu jähmeäksi, mutta palautuu normaaliksi taas hetken kuluttua. Onko paketti siis menossa uusiksi?
    Ihan ensiksi kannattaisi tutkia, että pyöriikö pesurin pumppu. Ja että tuleeko liittimiin virtaa, kun pesuria käyttää.
    Joko sulake, pumppu tai johdotukset... :think
    E90 330i -05 6v. man.
    Harley-Davidson Sportster C1200 Screamin' Eagle II -07

Exät:
    E39 520i -97 :think
    E36 320i sedan -94
    E28 520i -87 bavaria Oolt skool

Comment

• Kähmy
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2007
      • 422
      • Kempele

Vanha tuttu ongelma, eli katopa pelkääjän puolen lokarin päältä se liitos, on yleensä poksahtanut irti. Se oli muistaakseni jossain sen kaasujousen kiinnityskohdan luona.

-Kähmy
      e46 325xi
      Yamaha FZR 1000 EXUP
      ex-e39 530i Touring

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡