Eli mitäs hattua tää nyt tahtoo tarkoittaa että mulla ei tuu kuspojan isommasta säiliöstä ollenkaan nestettä tuulilasille kun nykäsee viiksestä?
Lampuille kyllä suhauttaa ihan normaalisti....
Sitten taas kun painaa viiksen päästä siitä nappulasta niin tulee molemmille (olettaen ettei se pieni säiliö ole tyhjentynyt )
Voiko nyt olla niin että säiliöstä on letku irti? mistä sinne pääsee helpoiten?
Muuta en nyt itse keksi mutta jos jollain sattuu olemaan jotain muuta veikattavaa niin olisi suotavaa avata sanainen arkkunsa :think
Toinen juttu mietityttää myös, eli kytkin tuntuu välillä oudolta.
Ns. normiajossa ei ole mitään, mutta jos rykäsee kierrokset 6000rpm paikkeille ja vaihtaa isompaa niin kytkin muuttuu jähmeäksi, mutta palautuu normaaliksi taas hetken kuluttua. Onko paketti siis menossa uusiksi?
Lampuille kyllä suhauttaa ihan normaalisti....
Sitten taas kun painaa viiksen päästä siitä nappulasta niin tulee molemmille (olettaen ettei se pieni säiliö ole tyhjentynyt )
Voiko nyt olla niin että säiliöstä on letku irti? mistä sinne pääsee helpoiten?
Muuta en nyt itse keksi mutta jos jollain sattuu olemaan jotain muuta veikattavaa niin olisi suotavaa avata sanainen arkkunsa :think
Toinen juttu mietityttää myös, eli kytkin tuntuu välillä oudolta.
Ns. normiajossa ei ole mitään, mutta jos rykäsee kierrokset 6000rpm paikkeille ja vaihtaa isompaa niin kytkin muuttuu jähmeäksi, mutta palautuu normaaliksi taas hetken kuluttua. Onko paketti siis menossa uusiksi?
Comment