Ennen solenoidin ostoa tarkista, että haitarikumin sisällä takaluukkuun menevät johdot ovat ehjät. Se on paljon yleisempi vika kuin solenoidin hajoaminen.
Voihan HAPPY DAYS sain luukun auki... Ei mennyt kuin pullollinen aseöljyä ja teetin uuden avaimen jolla uskalsi vääntää (30e). Kiitoksia vaan kaikille jotka jaksoivat vastata. Palkinnoksi laitan pari kuvaa ja seuraavan kerran kun jollekkin muulle tulee sama ongelma niin ehkä ymmärtää mistä puhutaan..
Ja jostain purkuautosta hommaat toimivan osan, niin saat muutamalla kympillä luukun toimimaan niin, kuin sen kuuluukin.
Murphyn lain mukaan, jos jätät tuon korjaamatta, niin kahden viikon lukuessa tuo pakkoavauskin menee rikki.
Ja kannattaa KL-varaosilta kysyä. Pari vuotta sitten tais tuo avausmoottori maksaa about 50€. Kannattaa kyllä suosiolla korjata sähköavaus... on noin sata kertaa mukavampi käyttää.
Sähköjohdoista kannattaa kuitenkin aloittaa kuten TJJ jo mainitsikin.
BMW E84 X1 18dXdrive -14
Ex BMW E83 X3 2.0d - 04 Ex, Suzuki SX4 S-Cross -13
Ex, E46 320 d Touring -01 Ex , E34 TDS Touring -95 AVK special
Jos sulla on toinen avain kokeile sillä. Joskus oli edellisessä e39:ssä samanlainen ongelma, mutta ratkesi kun kokeili aukaista toisella (vähemmän käytetyllä) avaimella. Eli voi olla että kulunut avain ei aukaise lukkoa, jolloin on aivan turha vääntää voimienkaan takaa kokeiltu on.
Onko tuo mekaaninen lukkopesä ainoa konsti päästä takaluukkuun? Otin nääs akun pois autosta ja luukkuhan napsahti kiinni. Tuo lukkopesä on sen verran jäässä ja jumissa että hetki voi mennä sen kanssa...
E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
No niin hyvä tietää. No se on herran hallussa, että ottaako runkoon vai ei kun eihän tuonne näe millään. Pakko kokeilla... Mikä mulla hajoaa jos ottaa runkoon kiinni?
No niin hyvä tietää. No se on herran hallussa, että ottaako runkoon vai ei kun eihän tuonne näe millään. Pakko kokeilla... Mikä mulla hajoaa jos ottaa runkoon kiinni?
Räpsähtää komeasti jos on rungossa kiinni.
Laita konehuoneeseen laturi tms. kapine mistä saa vähän vähemmän virtaa kuin apuvirtakaapeleista niin et riko mitään.
Ok, Ctekillä on mahdollista antaa virtaa konehuoneesta. Ja ilmeisesti ihan sillä normaali asetuksella parasta kokkeilla? Ei supplyä tai lumihiutaletta?
E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Ok, Ctekillä on mahdollista antaa virtaa konehuoneesta. Ja ilmeisesti ihan sillä normaali asetuksella parasta kokkeilla? Ei supplyä tai lumihiutaletta?
Normaali asetuksella menee vikatilaan kuten sillä hiutaleellakin kun ei ole akkua kiinni. Eli sillä supply tilalla kokeile.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
No niin, kontti saatiin auki. Ctekin Supply-toiminnolla virtaa konepellin alla olevista navoista ja avaimen kakella aukes jostain syystä ei kontin mikrokytkimellä. Plus-napakaan ei ollu rungossa kiinni onneksi.
E39 525iA - 01, Toyota Avensis 2005 2.0d, Toyota Corolla 2007 1.6, Ex. E30 318i cabrio 3/1992, Ex.E39 530i M-Sport 11/2001, Ex.E39 525iA-01, Ex.E36 325i coupe 4/1994, Ex.Toyota Avensis 2006 2.0d, Ex.Nissan Primera 2.0i 1999, Ex. E39 530da touring 2/2000, Ex. Opel Vectra 2.0 -97, Ex. Toyota Corolla 1.6 -88
Comment