Originally posted by superb
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ilmst. puhal. vaihto
Collapse
X
-
Kiitos kaikista tiedoista joita sain. Menin bemun kanssa toiselle ilmastointi-asentajan luokse ja hän tarkisti systeemin ja oli ylitäyttöä. Laitettiin systeemit kuntoon ja ilmastoinnin puhallin rupesi toimimaan normaalisti(oli liikaa painetta ja puhallin toimi täysillä noin 3000-4000 kierrosta,joten ehkä vähän liikaa)
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostFlekti huutaa täälläkin... Ilmastointi huollettu vähän aikaa sitten, laitettu kylmäainetta muistaakseni n. 750-800g. Ettei vaan olisi liikaa?
Mikähän on oikea täyttömäärä? (-02 530iA)325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Tuonela View PostFlekti huutaa täälläkin... Ilmastointi huollettu vähän aikaa sitten, laitettu kylmäainetta muistaakseni n. 750-800g. Ettei vaan olisi liikaa?
Mikähän on oikea täyttömäärä? (-02 530iA)E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Minulle laitettiin ensimmäisellä kerralla 750g ja puhallin huusi täysillä ja seuraavalla kerralla laitettiin 700g ja puhallin toimii nyt normaalisti. Tarra konehuoneessa kertoo että 750g, mutta minulla toimii toi 700g moitteettomasti.(auto on 520i, autoilm. Läht. teht. 12/1998). Öljymäärän sain tarkistettua toisen asentajan vihkosta joka oli 1,5dlLast edited by jakreo; 30-06-2010, 16:42.
Comment
-
Comment