Potilaana E39 530d Farmari automaatti -01 dsc:llä
Auto oli taka- jarrupalojen/levyjen/käsijarru hilppeiden sekä etujarrupalojen vaihdossa. Eli mitään jarruletkuja ei avattu vain satulat auki ja männät sisään jne.
Seurauksena oli että ja jarrupoljin painui pohjaan pidempään jarruttaessa/poljinta pohjaan painaessa jarrut kyllä pitivät normaalisti ja muutoinkin toiminta oli normaalia.
Sen jälkeen huolellinen ilmaus ja edelleen vika pysyi samana.
Sitten autoon vaihdettiin pääsylinteri ja todella huolellinen ilmaus niin vika senkun paheni. Paikallaan poljettaessa (auto sammuksissa jarrupoljin tuntuu normaalilta) auto käynnissä painuu hitaasti pohjaann (kuten koko ajan palojen vaihdon jälkeen) ja liikkeelle lähdettäessä poljin on ihan löysä ja kaikki jarrujen/luistoneston/abs:n valot syttyvät palamaan kun nopeus nousee yli 30km/h.
Tehostimen letku on kuiva eikä sylintereissä löydy vuotoja jos se mitään auttaa.
Ideoita, apua ja ehdotuksia otetaan vastaan..
Miten palojen vaihto voi aiheuttaa tälläisen shown??
Auto oli taka- jarrupalojen/levyjen/käsijarru hilppeiden sekä etujarrupalojen vaihdossa. Eli mitään jarruletkuja ei avattu vain satulat auki ja männät sisään jne.
Seurauksena oli että ja jarrupoljin painui pohjaan pidempään jarruttaessa/poljinta pohjaan painaessa jarrut kyllä pitivät normaalisti ja muutoinkin toiminta oli normaalia.
Sen jälkeen huolellinen ilmaus ja edelleen vika pysyi samana.
Sitten autoon vaihdettiin pääsylinteri ja todella huolellinen ilmaus niin vika senkun paheni. Paikallaan poljettaessa (auto sammuksissa jarrupoljin tuntuu normaalilta) auto käynnissä painuu hitaasti pohjaann (kuten koko ajan palojen vaihdon jälkeen) ja liikkeelle lähdettäessä poljin on ihan löysä ja kaikki jarrujen/luistoneston/abs:n valot syttyvät palamaan kun nopeus nousee yli 30km/h.
Tehostimen letku on kuiva eikä sylintereissä löydy vuotoja jos se mitään auttaa.
Ideoita, apua ja ehdotuksia otetaan vastaan..

Miten palojen vaihto voi aiheuttaa tälläisen shown??

Comment