Announcement

Collapse
No announcement yet.

e39 528 '96 jäähdytysnesteet ulos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #16
    Originally posted by TKGL View Post
    Kuinka puhtaaksi tuosta sinisestä systeemi täytyy saada, jotta punaset uskaltaa laittaa tilalle?
    En tiedä tuleeko punaisen ja sinisen kanssa ongelmia, mutta punaisen ja vihreän kanssa tulee ainakin. Tosin, punaisestakin on olemassa sekoituskelpoisia versioita. Jos sininen ja vihreä reagoi samalla tavalla punaiseen, on siellä kennoissa nyt sitten töhnää sisällä. Kaveri just vaihtoi syylarin kun meni tukkoon eikä putsausaineilla enää aukea, sisälle ei myöskään tule tippaakaan lämmintä enää.

    Päivän kysymys kuitenkin lienee, että minkä ihmeen takia on tuota punaista sinne yleensäkin kovalla työllä lähtenyt laittamaan. Sitä ei penareissa ole koskaan käytetty, eikä ole ollenkaan vastaavaa kuin vihreä tai sininen jota noissa on.
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • TKGL
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2009
      • 260
      • Tampere

      #17
      Originally posted by Cell View Post
      Päivän kysymys kuitenkin lienee, että minkä ihmeen takia on tuota punaista sinne yleensäkin kovalla työllä lähtenyt laittamaan. Sitä ei penareissa ole koskaan käytetty, eikä ole ollenkaan vastaavaa kuin vihreä tai sininen jota noissa on.
      No eipä siinä nyt niin hirveän kova homma ollut. Tuli muutenkin rempattua autoa ihan huolella. Tuo punainen G12 neste (Motonet) on nyt vaan huomattavasti sinistä edullisempaa. Tuoteselosteessa sanotaan, että kokonaan vaihdettaessa korvaa sinisen ja täyttää vaatimukset: BMW N 600 69.0. Kyllä mulla sen verran puhtaaks se vanha vesi tuli, että uskalsin sekoittaa.

      Kyselin vaan mielenkiinnosta tuosta mössöytymisestä, koska en tosiaan ikinä aikaisemmin ollut kuullut omakohtaisia kokemuksia.

      Comment

      • peltone
        BTCF Member
        • Jan 2005
        • 8092
        • Willähde

        #18
        Originally posted by riparipa View Post
        näkyy olevan kahta eri korkkia tuohon malliin? eli 1,4 ja 2,0 bar. kumpikohan tohon mieluiten kannattais laittaa?
        Suosittelevat tuota pienempää kun alkaa olee 14v vanhat letkut tiukilla. Toimii yhtä hyvin.
        E30 316 -87
        E91 325i -06
        E61 530d -06
        F10 520d -14
        ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

        Comment

        • riparipa
          Bimmer Rookie
          • Nov 2006
          • 92
          • Jyväskylä

          #19
          Originally posted by peltone View Post
          Suosittelevat tuota pienempää kun alkaa olee 14v vanhat letkut tiukilla. Toimii yhtä hyvin.
          kl-varaosissa ei ollu ku 2barista hyllyssä, joten otin sen. enää ei korkki sihise...

          Comment

          • Pretoriaani
            Bimmer Enthusiast
            • Feb 2009
            • 3842
            • Hyvinkää, Finland

            #20
            Originally posted by riparipa View Post
            kl-varaosissa ei ollu ku 2barista hyllyssä, joten otin sen. enää ei korkki sihise...
            No sit kannattaa tarkkailla niitä letkuja, koska tuo paine on kuitenkin suositeltua kovempi.
            I don't lose sleep over the opinion of sheep.

            Comment

            • kaol
              Bimmer Enthusiast
              • Oct 2003
              • 5007
              • Ilmajoki

              #21
              Originally posted by Pretoriaani View Post
              No sit kannattaa tarkkailla niitä letkuja, koska tuo paine on kuitenkin suositeltua kovempi.
              Ei ne letkut sieltä yhtäkkiä silmille tule, koska vanhakin korkki on 2bar.
              Kokeilemalla se selviää...

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎